Be a Supporter!

Eulogy For 'ULTIMATE HENTAI QUIZ #6'

This entry was blammed by our users.

Here is its eulogy, a collection of the kind words written about it while still among the living. They shall live on forever in its place.

09-01-06 – 05-11-11

Author Comments

NSFW! This is the latest installment of my popular hentai quizes.(click other submissions by bigfuzzykitten to see others #4 is the best) This one is focused on sex kittens, because we are the kitty krew sfter all. It has over 7000 images and took me 8 months!
We have:
800 "sex kittens"
500 gifs
400 pics of starfire and raven
500 pics of misty
300 of lisa simpson
many other various pictures
NOTE: I GOT MANY COMPLAINTS THAT IT WOULDN'T LOAD. I'VE TARGETED FLASH PLAYER 8 THIS TIME SO ANYONE CAN PLAY :) Have Fun!

Reviews


the-ghosstthe-ghosst

Rated 4 / 5 stars

ummmm

thats just a ... wtf?! are u thinking game

but it was funny


tekk4tekk4

Rated 0.5 / 5 stars

dude..

atleast you still made an actual quiz.


Needles-KaneNeedles-Kane

Rated 4.5 / 5 stars

Funny

Haha, that was pretty damn funny. dont want to spoil it for anyone else though so I wont say much bout it


MistaPeanutMistaPeanut

Rated 5 / 5 stars

Hahahah!!

If you can fool people this time, you are a FUCKING GENIUS!!!


ClaytronClaytron

Rated 4 / 5 stars

..

Mmmm that pussy orgy sure looked fun! Anyway, the design was great.

well done.


darkeclipse13darkeclipse13

Rated 3 / 5 stars

haha!

Funny as shit! maybe a bit weird but hey it was funny loved the orgy


CigueCigue

Rated 5 / 5 stars

rocks

who let the dogs out?

great one, keep it up


sonicmegasonicmega

Rated 5 / 5 stars

You used Sonic Boom....

I love you to no end now. yay sex kittens! I love neko girls ^_^


Laziest-NinjaLaziest-Ninja

Rated 3 / 5 stars

Loved the Sex Kittens.

Very Provocative.Anybody looking for some good tail should watch this.
Oh yes, watch. and Like.

God this is just wrong but i like the irony,and am trying to imagine certain people's faces when they realize this isn't exactly what they want. IRONY!


kazuma9743kazuma9743

Rated 3.5 / 5 stars

omfg!!

1 of those cats looked almost exactly like 1 of mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


blanblanblanblan

Rated 5 / 5 stars

^.^

Great! This'll catch all those pervs on Newgrounds, lol.
Some of their reviews are hilarious, complaining about no hentai.

Good work! Very clever, and funny, though it's wrong to show cat porn. >:(

Doesn't matter, nice work on this. The questions were humorous as well.

5/5


Viper8urstangViper8urstang

Rated 0.5 / 5 stars

Best Hentai i've ever seen in my life.

I already know your gonna get a ton of hate mail from the perves. lol.


The-Truth-SeekerThe-Truth-Seeker

Rated 5 / 5 stars

Didn't really watch or play buuut

Best Shit ever.. Fiven

Graphics: The ultimate high polygon count made my eyes water with tears of joy

Style: See above

Violence: Man cut it out with that Guro shit.. That grossed me out, but it was still kinda sexy

Interactivity: Man there is more interactivity than real life!!!! This is probably the best thing EVER!

Humor: ROTFLMAOHAXPLAZ!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Over all 10: see above

You moved me so much.. i tried to vote a 6.. but it won't let me ;(


ScubaStevebcScubaStevebc

Rated 5 / 5 stars

Zomg that was awesome...

tht was insane keep it up.


3ll3ira3ll3ira

Rated 5 / 5 stars

lol soo great such a parody

I clicked random flash and this came up and so I figured I could get rid of it and get points but thoughtg I should see it first... any way SOO funny I "soiled"my self lol!!


MisterDielectricMisterDielectric

Rated 5 / 5 stars

mmmhmm

To the reviewer below me: It's okay...we know you didn't click the random button and watch this. You wanted to see some ripe cartoon sex, like the rest of us. Don't be shy...I know you're ashamed of your perversion. But hey! It's all good! =D I bet you were real disappointed like me, to see a bunch of kitty cats. But I managed to crank one out. Anyways, as for the flash. It was mmkay. fifened.


9breaker99breaker9

Rated 4 / 5 stars

not bad

ok that was kinda cool and all but I have a question. Was the game suppose to stop at the pic that has the cat orgy sighn flashing. Cause I played it twice and it keeps stopping there. and that does not seem to make sense to make a game stop so early. Can you help me out here ^_^


Runescape2003Runescape2003

Rated 4 / 5 stars

Lol.

The kittens were better then little cartoons.


Kurai-no-ChiizuKurai-no-Chiizu

Rated 4.5 / 5 stars

Woo-hoo! Sexness!

Ok, I only counted 12 sex kittens, plus however many were in the orgy.
And I definitely know that there weren't 788 of them in there.

If you're going to promise 800, there should be that many, or at least enough so somebody like me isn't bored enough to count them.


DonParagonDonParagon

Rated 3.5 / 5 stars

Three cheers for &quot;kitty&quot; porn.

I guess being turned on to this would make me a "pet"-ophile.

Review rating: 7/10
Overall score: 4/5
Final grade: C+


Kgmck177Kgmck177

Rated 5 / 5 stars

tat waz da shit! fo shizzle!

Lol. I liked da 1st pic best CAT SEX! WHHHOOOOOOOOOO!!! Satan is my bitch btw so i can arrange a more personal meeting if you like. But I really wanna ask one thing... where'd you get the Sonic Boom song? I wanna get it too


justademonjustademon

Rated 5 / 5 stars

for the music...

i loved the music, but its so short... and whts the fokin deal with those cats? where was hentai?


daniel-tigerdaniel-tiger

Rated 1 / 5 stars

I'll give you an &quot;A&quot; for effort.

Listen, kids, this ain't funny anymore. Allright? People want their hentai, and it would be a good idea to show them some actual hentai before dashing their dreams just so you can get a quick, and sad, laugh at their expense. I find these flashes funny, too, but your material is a little dated and repetitive. If you want to make comedy flashes, that's fine...but please let them be comedies with an actual story and plot. Not more of these bait and trap pieces of feces. Heck, since you're the kitty Krew, you could do actual hentai with a bunch of cat-girls in it. Would that reall be so hard? Would that really not help you get your jollies to just say "What the hell. Let the baby have it's bottle" ?...Right, I didn't think so.


hentaiman251hentaiman251

Rated 0 / 5 stars

This Was *******

Listen, kids, this ain't funny anymore. Allright? People want their hentai, and it would be a good idea to show them some actual hentai before dashing their dreams just so you can get a quick, and sad, laugh at their expense. I find these flashes funny, too, but your material is a little dated and repetitive. If you want to make comedy flashes, that's fine...but please let them be comedies with an actual story and plot. Not more of these bait and trap pieces of feces. Heck, since you're the kitty Krew, you could do actual hentai with a bunch of cat-girls in it. Would that reall be so hard? Would that really not help you get your jollies to just say "What the hell. Let the baby have it's bottle" ?...Right, I didn't think so. I Agree To This Completly.


Kuro-OkamiKuro-Okami

Rated 0 / 5 stars

-.-&quot;

Realy... I hate these type of submitions... Can't you stop with this damn lies???? If you don't like hentai, ok, but i like, so stop making these stupid fakes -.-"


jarhead101jarhead101

Rated 5 / 5 stars

HA HA HA HA!!!!!

wow that was fucking hilarious


DragonflairDragonflair

Rated 5 / 5 stars

lmao

rofl that was hilariously funny


zerooooooooozerooooooooo

Rated 0 / 5 stars

wow...

you probably get this alot. Whats up with you making these fake porn flashes? Your basically just wasting your time.


Yoshi4lifeYoshi4life

Rated 5 / 5 stars

5d kk

5d that was awesome big fuzzy kitten loved it cat orgy!


Elastic123Elastic123

Rated 4 / 5 stars

kinda funny

it was pretty funny, but by now everyone should know that kitty krew never shows real hentai


naruto493naruto493

Rated 0.5 / 5 stars

sick

that is really sick all the way


0tohata0tohata

Rated 0 / 5 stars

i hate you

drop dead losers


findthefoxfindthefox

Rated 0 / 5 stars

why?

why say it has hential when there is none


cuteshrtycuteshrty

Rated 3.5 / 5 stars

lol

i thought it was funny... but disappointing.


VaarnVaarn

Rated 5 / 5 stars

LMAO!!

Awesome!!
Great little prank u pulled ^_^


linkingparkherolinkingparkhero

Rated 1.5 / 5 stars

What the !?!...

Stupid catcrew!!! Nice prank ! But you dissapoint me !!!


BilnaBilna

Rated 2.5 / 5 stars

XD just funny

the game is stopid but just imagine litle boys watching they first porn and they find this XDXDXD


JackthefatJackthefat

Rated 5 / 5 stars

very funny....

just funny (-.-)
real funny
kinda funny
try funny tell me to stop saying "funny"

Credits

Stats, Info & More

Score
1.42 / 5.00