Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 27, 2006 | 3:41 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • TANKMEN
    TANKMEN In the year of 20XX, the world has been destroyed. These guys are all that is left.

Author Comments

Thanks for the add dudes!

*Flash 8 Required*

A while ago after my friend Steve and I watched TANKMEN, he said i should make a parody of it and a few weeks later here it is! I've been talking with Johnny_Utah and he's given me some advice and such about how to make this, and I've had lots of help from Dusty_Gorilla with sounds, Voice Acting etc. There are a couple of cameos by Bill Cosby and Jimmy Stewart (from its a wonderful life, they play it every christmas XD) Anyways, enjoy the parody and plz submit to the TANKMEN collection. :)

Reviews


FragglezFragglez

Rated 1 / 5 stars

qwertyuio90p

I gave this a one, and because it's a tankmen parody, you deserve a medal for not sucking a horribly as all the others. Congradumafuckinglations.


fadedshadow responds:

why the fuck did you even review? I mean shit, you're just some dipshit saying "hey i'm voting badly on a movie, i'm gonna purposely make an ass out of myself so people might think i'm cool". People like you justify murder


Damo1155Damo1155

Rated 5 / 5 stars

ROFL!!

ROFL... I thought it was gonna be like most of the other Tankmen spoofs... SHIT!! But my god I am so glad I was proved wrong, the ending where he started shooting stuff was f***ing hilarious.


fadedshadow responds:

such a simple concept, wonderful eh?


CalumnJohnstonCalumnJohnston

Rated 3 / 5 stars

hmmm

nice effort, could have been drawn out a bit better, but i liked it. keep up the work!


fadedshadow responds:

thanks, well it can't be as well animated as johnny-utah's tankmen lol


banana863banana863

Rated 5 / 5 stars

asome

it was freaken great


fadedshadow responds:

thank you kindly


Lynch286Lynch286

Rated 3 / 5 stars

Music

Wow the best part was the song during rhe credits.


fadedshadow responds:

as i lay dying-collision...i hope you liked the rest of the movie too tho