Be a Supporter!

Credits & Info

Aug 24, 2006 | 5:55 PM EDT

If you liked this, check these out!

Author Comments

Yeah. It's another Mario Bros. parody. Sorry I couldn't stop myself. I know how popular Mario Bros. parodies are here on Newgrounds.
It didn't take me very long to make, so sorry if it looks a bit rushed every now and then.



Rated 5 / 5 stars


you did great
graet that was 100 persent orinal
i was just expecting the usall 8bit vidoes but this is great

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars

rofl DREAM

Mario (he is sleepiNg):ZZZzzz...Spaghetti ZZZzzz....Ravioli zZZZZZZZ Mamamia...ZZZ Thats A n%u0130CE DONUT ME: LOL AND MAR%u0130O VS BOWSER STUP%u0130D FACES RACE ROFLT


Rated 5 / 5 stars

Really funny.

Lol. I couldn't stop laughing when I saw this!

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars

Mario and the flag

This was 2 damn funny xD!! But why was Mario having sex with the flag?

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars

At the wrong pipe

Mario sayed: GREAT MERCIFUL CRAP!!!!

People find this review helpful!