Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 17, 2006 | 10:44 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Episode 8 : Ackbar and Controllroomguy attempt to fix the trap light button once and for all

Reviews


mplindustriesmplindustries

Rated 5 / 5 stars

Wow

Yeah, by all rights, that was a horrendous flash. It looked bad. It sounded bad. I don't even know what flash is anymore.

And yet...I have no idea why, but I found it absolutely hilarious and I had to give it a 5, just to make sure it stays up here. Usually, I refuse to type "lol" about anything because nobody ever REALLY laughs out loud when they type it...but I honestly did actually laugh at this.

Oh, Admiral Ackbar...I will never tire of your trap-related antics.



OfficerOfficer

Rated 5 / 5 stars

LMAO!

Funny as hell! I love your sence of humor, so dont stop making these, we all need a good laugh once and a while! =D Keep on it



RSQViperRSQViper

Rated 4 / 5 stars

HAHA!

I really like th random humor and the fact you take jokes from prior episodes.

The eyes are really funny and in the last episode where Ackbar exploded at the end was HILARIOUS!

Luigo, the plummer, working on electicity is funny. That trap ain't ever gonna' work right...

=)

Keep it up! These are really funny!