Be a Supporter!

Bake a cake

Score:
rated 2.97 / 5 stars
Views:
5,683 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jul 8, 2006 | 5:08 PM EDT

If you liked this, check these out!


  • Hate
    Hate by bigandclever
    • Movie
    • Rated M
    • 280,527 Views
  • Time for Tubbies
    Time for Tubbies by JeremyLokken
    • Movie
    • Rated M
    • 32,083 Views
  • Scrotum 1
    Scrotum 1 by Brian-Beaton
    • Movie
    • Rated M
    • 995,367 Views
  • Postal
    Postal by Gothicksoul
    • Game
    • Rated T
    • 1,414,908 Views
  • Fun With Guns
    Fun With Guns by Brian-Beaton
    • Movie
    • Rated E
    • 40,373 Views
  • Y2Kraze
    Y2Kraze by HalfQuakeSix
    • Movie
    • Rated M
    • 13,211 Views

Reviews


TwistedtechnologyTwistedtechnology

Rated 5 / 5 stars

LMFAO

OMG i loved this XDXD it was funny as hell!!! 5/5


richiesmom responds:

Thanks man


FrenzyFrenzy

Rated 3 / 5 stars

That was... entertaining...

+COMMENTS+:

The graphics and style weren't bad in this flash, and the sound wasn't, either. The pre-laoder was pretty good, too. This flash was pretty funny, too. At the parts where the guy was lip-syncing the words, it was pretty well-done; and so were the expressions on his face; :)

+IMPROVING+:

I didn't like how it just basically looped at the end. It just stayed as a (basically) still image... maybe you should fix that.

3/5


People find this review helpful!
richiesmom responds:

yeah... thanks for the comments


paragrimparagrim

Rated 5 / 5 stars

Oh god

I love this flash and this song you deserve 10's all around.
Mmmmmm ya.



mr-tibblesmr-tibbles

Rated 0.5 / 5 stars

one of the most uncreative pieces of crap...

you put in a crappy person moving from one side to another with a stupid cake floating and smiling while you play that shitty song... ever heard of the word creative? look i'll say it slow... cre-a-tive, you know its when you make something that maybe looks cool or even does something.

BLAM


richiesmom responds:

sorry you didnt like it ill try harder next time i geuss...

fyi u cant blam something that already passed.........


Burning-TyphoonBurning-Typhoon

Rated 5 / 5 stars

WTH?

I gave you a 10 ONLY because you was able to sneak some Nick Jr. content on newgrounds. LMAO, I did vote 5 on it, but i either vote 0 or 5 on all flashes in judgement. From now on I'm voting 3 or 2.

LMAO @ ppl who like this song, turn to nick jr. whenever it comes on, you'll see the song i guess... Dumb-asses. LMAO. See whatever else you can get in here from Nick Jr. Damn, you people... are dumb....


People find this review helpful!
richiesmom responds:

Thank you and your 3 or 2's will be a appreciated