Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 20, 2006 | 4:15 AM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Reviews


AcuaticoAcuatico

Rated 5 / 5 stars

Wow even better than 3.

This was great, and I just wanted to say, thx for always answering people that post about your flash. You may not realize it, but us little guys really appreciate when an artist we look up 2 responds to us. Awesome. its like eating ice cream. (part 3)


Logo responds:

Lol...Hey man...just dont hate me when I get too busy to reply to your guys's reviews! There may come a day when the GF and I settle down, and I cant, so, dont hate me then ;)

UNTIL then tho, you can love me ^.^


CosmodiousCosmodious

Rated 5 / 5 stars

YAY

Yea okay the graphics on this one arnt as good as the graphics on the others but still YOU ROCK!!!



yuri-dudeyuri-dude

Rated 5 / 5 stars

Farts all around!! :)

that was the funniest thing I have ever seen. You shoud try to make a chorus of farting teeth i will pay to see that LOL. :)


Logo responds:

Lol...will you really? 'cause that's easy. :)

But, if you're not, then, nah...not too sure that'd be funny :P


psychochick52psychochick52

Rated 5 / 5 stars

goat $***

This looks like a funny sereis. If that caused bad breath what caused loose teeth?



jen-143-bgs-1987jen-143-bgs-1987

Rated 5 / 5 stars

funny as hell!

that was really funny. Good job on that one!


Logo responds:

Thanks :D