Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 1, 2006 | 1:53 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Metal Gear
    Metal Gear As if the mullet alone wasn't funny enough!

Author Comments

*Flash Player 8 Required!*

This is both our first flash. The story isn't based on any particular part of the game. It' set after Metal Gear Solid 2 sometime. Snake and Raiden are on their way home on a "military cargo plane". We wrote this flash in september but only recently, we started animating it. We're both great fans of the game. Like a lot of people, we hate Raiden and Rose lol. We're very proud of it. And even if at times, it was hard or we were annoyed at each or we were "huuungry", it was worth it. We hope you'll enjoy this flash. Please comment.

Reviews


duckloverducklover

Rated 5 / 5 stars

lol

That was hilarious i think im the only person who actually likes raiden only cos he uses the sword though :)



Illigal-TeenIlligal-Teen

Rated 3.5 / 5 stars

Snaaaake...

hehehe, not bad for your first submission, I liked the guard part. Hope to see another submission soon!!!



XolixXolix

Rated 4.5 / 5 stars

Awww!

Raiden was sooooo cuuuuuuute! I feel bad for him.



geeko4evergeeko4ever

Rated 5 / 5 stars

Damn

That was the funniest mgs movie ever! plz make more.

p.s Raidens voice was cool


People find this review helpful!

Ave-DogAve-Dog

Rated 4 / 5 stars

...

meryl:Are you ipressed?
snake: Well, a little bit...
meryl:Only a little?


People find this review helpful!
Aeonstars responds:

...ok? To each his own I guess.. Thx for the review!

-Aeonstars