Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 27, 2006 | 12:56 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

--------------------
EDIT 5.27.06-3:20 AM
If you're just going to vote low because this is a lock movie, don't watch it. Vote fairly. Don't be a dick like most NG users.
--------------------

Done in 3 hours. Gug.

I'm always late for C/Lock day events.
---------------------
EDIT: Subtitles put in.
---------------------

Reviews


ClockLockClockLock

Rated 5 / 5 stars May 27, 2006

OH no she didn't!

Lmao, anyways, I refuse to believe that only took you 3 hours (unless everything was already premade, but still a stretch). Splendid work, Deja, once again. ^_^ And Happy Lockday!


ZenMicroClock responds:

haha. Well all the .flas were already made yeah. Most of them I just took from Magics of Meteorology but the others like Unknown's,Breadfruit,Reagent, and Neko's I took out of the .fla library. I wouldn't have enough time for all those shananigans.

PS: Happy Lockday to you as well!


Xenomorph-LockXenomorph-Lock

Rated 5 / 5 stars May 27, 2006

That wasn't sloppy at all!

I think it was excelent. Just one thing, Clocky isn't a white girl, she's from Venezuela.
5iven' por voo!

<3 Brother Xenomorph



xplosiveclockxplosiveclock

Rated 5 / 5 stars May 30, 2006

ha fight fight

nice job i think that wus pretty awesome



PineappleGlockPineappleGlock

Rated 5 / 5 stars May 27, 2006

Yay, you did it &lt;3

Hot stuff right thur
-breadfruit


ZenMicroClock responds:

More than a cameo. Almost leading role sir. <3


djman666djman666

Rated 4.5 / 5 stars May 29, 2006

I loled

lol the day before I watched A Clockwork orange and there was Prump and Circomstances playing when he was going out of jail,I knew all the songs when I watched this , before I wasn't so sure about this flash since people said it was rushed and all,but I was not dissapointed,good flash