Be a Supporter!

EverLastingDream (Remake)

Score:
rated 3.63 / 5 stars
Views:
5,689 Views
Share Links:
Genre:
Drama
Tags:
anime

Credits & Info

Uploaded
May 4, 2006 | 12:07 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

all mouse drawn :]
lol this is... well a remake of my first flash ive ever made :] i was digging through my old stuff and found everlasting1 and it looked like crap! seriously... so i decided to remake it! so far this is the only piece of work ive actually put effort into xD the others are just little tiny clip doodles o.o
lol took about.... 9days on and off :P lol not very long compared to others but.. i hav trouble working on long term flashes so i always try to keep it short xD
enjoy!

Reviews


DebrisDBDebrisDB

Rated 4 / 5 stars

cool

Great compared to some other stuff I've seen....So keep it going!


People find this review helpful!

XwaynecoltXXwaynecoltX

Rated 3.5 / 5 stars

(( Amazing animation ))

~~REVIEW~~
This was great i loved it, it was very pleasent and smooth animation, also some nice use of color, you showd good effort and detail with this and im glad i saw it, so nice job.

~~THINGS TO IMPROVE ON~~
Maybe some shades in the color and such.

~~OVERALL~~
Decent animation nice and pleasent.

~X~


People find this review helpful!

TanzinoidTanzinoid

Rated 2 / 5 stars

....

too much tweening and not enough annimation


blueblowbang responds:

hmm.. yea.. ish.. cuz i got really tired of drawing the hair frame by frame xD, so i kinda slacked off a bit in the end and crammed it with tweening.. its ok like this.. as long as i got the feeling across its all good :P


foreverlostforeverlost

Rated 5 / 5 stars

Not usually partial to remakes.

First and foremost, for me, this remake of EverLastingDream, was extremely good if I'm watched it 3 times in a row. Maybe it has something to do with the fact that I'm just a sentimental fool and like storylines of this nature.

BuBBos, don't think harshly of the original version of this flash. Think of it as a rough draft, not crap. Without the original version there would have never been a much better remake.

Your graphics in this one are much improved as well as the storyline. I still amazes me that you and several other artists use a mouse to do your graphics. Overall I personally think it is an excellant piece of work and I thank you for sharing it with us.

foreverlost


blueblowbang responds:

lol thanks! ^-^ really? hmm i guess ur right, a rough draft is a good thing, sumthing good to look back at :D
~thank you ;)


x-Kiwix-Kiwi

Rated 5 / 5 stars

x]

Cyuteee.

iLUHthis.<3