Be a Supporter!

Credits & Info

Apr 2, 2006 | 10:59 PM EDT
  • Daily Feature April 4, 2006

If you liked this, check these out!

Plenty more like this here!

  • Cats
    Cats Cat lovers are sure to enjoy this purrrrrfect collection of games and cartoons about their feline friends!

Author Comments

This is really an inside joke that got out of control.
Part 3 of the 'test' series. first 2 can be seen in ngjam1 and ng time trial 1-c.
I'm only dissapointed I had to delete almost half of it due to size constraints, and it really wouldnt work split up.

ps: its going to rain soon..



Rated 5 / 5 stars


fukin crazy shit. Luved the kitten cannon.

SickDeathFiend responds:

cant got wrong with the kitten cannon


Rated 5 / 5 stars

dude man wtf?

that was fucking awesome... so wierd and yet sooo good

SickDeathFiend responds:

wtf indeed!


Rated 5 / 5 stars

[insert random comment here]

alright bro i'm gonna be real honest with ya.

. . . .

this is

gonna be on the front page


SickDeathFiend responds:



Rated 5 / 5 stars


OMG dude that was great! Animation=Flawless! The graphics were great and everything. The only thing I didn't like was the voice acting some what. Needed to have more emotions in their voices.

Good job I can't wait for more! More kitty blood!

Ps. I love my kitties but this was hilarious!

SickDeathFiend responds:

i agree, I did most of the voice acting, and i'm a noob at it :(


Rated 4.5 / 5 stars

Awsome Origional

Nice use of Helix6's music, some of I have seen butchered his music. Great flash, freaking sweet.

SickDeathFiend responds:

he does great music