Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 10, 2006 | 6:58 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

GunMaster: Jungle Madness. The second GunMaster game offered by UGotGames.com. Defend yourself against oncoming enemies. This version 2 features new weapons and new enemies!

Reviews


shooter190shooter190

Rated 5 / 5 stars

awsome

highscore:1280



wtfit1wtfit1

Rated 5 / 5 stars

whoooooooooooooooo

better than the first

20 stars earns 20 stars



thelolguylolthelolguylol

Rated 4 / 5 stars

i love this game!!

i supa love this game man, u gotta make more more more!!
and yeah, keep up the good work i will be looking forward to more of gunmaster onslaught

it rocks!

oh and you need to improve on the sound, it sounds like a bee or mosquito sting... lol just make it more realistic like, and add sound track, or it just gets boring at times..

keep it up!


People find this review helpful!

XwaynecoltXXwaynecoltX

Rated 5 / 5 stars

((( WOW )))

~~REVIEW~~
Wow i spent like 15 minutes on that it was really fun and just had some good fun play, lots of awsome options, and the controls respoded well except i couldnt figureout how to walk or run though, but anyways great game...

~~THINGS TO IMPROVE ON~~
Make more versions with some sorta scrolling, so you can move across...

~~OVERALL~~
Great game one of the best i have seen in a long while awsome work, this is going in my faves...

~X~



ste-bste-b

Rated 4.5 / 5 stars

class

haha i loved that game, im the best on it haha brill game 9/10 the graphics wer funny n the sound of tha grenade hehe gud game