Be a Supporter!

"FBF Madness" Preview

Score:
rated 3.44 / 5 stars
Views:
5,681 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 20, 2006 | 4:46 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is a preview of an upcomming series(which is mouse drawn).Its entirely fbf so vote high and Leave reveiws!:D

BTW The madness in the title does not refer to Krinkles "madness" series

By the way FLASH 8 IS REQUIRED!
And many thanks to mind chamber for giving me the idea for the last part :D

Reviews


Dory-010Dory-010

Rated 3.5 / 5 stars

cool

I like it and the graphics r good (considering u drew it by mouse)....i guess i have nothing else 2 say other than keep up the good work ^_^



bizzup22bizzup22

Rated 3.5 / 5 stars

It was...meh...

You know whom I am lol, I already said once. Use Adobe PS to make cleaner cut characters. I could help you out with that since I have Adobe PS. Not CS or CS2 but 7.0. Just give me an IM if ya want some help, cause ya need to clean cut.


WickedBiscuits responds:

yeah i know not so many people minded that at first but then everyone started hitting on the graphics...but most of my movies come out this way :/ But thanks for reveiwing!


Dark-EinsteinDark-Einstein

Rated 3.5 / 5 stars

It's a good preview.

Alot of Naruto based concept though, not that its a huge flaw, Naruto is kick ass. And yeah, ending was unoriginal but hey, what is these days? Good stuff, definetly worth the look and definetly something to look forward to, frame by frame - impressive stuff.


WickedBiscuits responds:

Hey thanks for the awesome reveiw!And yes very true.


MindChamberMindChamber

Rated 4.5 / 5 stars

Hey Cool!

You copied my end sequence from Pico's unloaded!!

Thanks!

I'm totally flattered! ^_^


People find this review helpful!
WickedBiscuits responds:

O_o Wow!My flash was reveiwed by mindchamber!?And yeah Pico's Unloaded was AWESOME!Thanks for giving this such a high score!I'ma give you credit in the description!:D Stay cool!


adfsdafsd11232adfsdafsd11232

Rated 1.5 / 5 stars

wasnt cause mouse

it wasnt cause it was mouse drawn it was becasue u didnt take the time. i have to mouse draw and u can atleast no overlap other lines whenn ur drawing. also that looks like a bunch of pictures just thrown into a slide presentation running at a 5 fps.


WickedBiscuits responds:

Hmm..yes well i geuss it was a little rushed but actually it was a bunch of pictures just thrown into a slide presentation running at a 14 fps.But thanks for noticing :P