Support NATA 2014

Credits & Info

Uploaded
Feb 14, 2006 | 9:37 AM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

This project took me only about 6 hours of work, since i found out about the ClockCrew.net Valentine's day competition. But i dont think it turned out half bad!

Thanks to BadToupeeClock for the voice acting!

Reviews


whytrose14whytrose14

Rated 5 / 5 stars October 17, 2010

:) hihi

great job.!^^


People find this review helpful!

DarkDeceptionDarkDeception

Rated 3.5 / 5 stars February 14, 2006

Not Bad...

Graphics - Great.

Style - Clocks. Nothing new here.

Sound - Er....

Violence - Hmm...I think someone got shot. lol

Interactivity - N/A for normal people. 10 for Clock Porn people. (For those of you that are too slow and don't get this joke, I am spelling it out for you. It is something people do with their hands while watching porn.)

Humor - Uh....

Overall - Great Job. Keep up the good work.

Advice - Make it a little longer and you would have gotten a 10. Nice Job.



CorpseGrinderClockCorpseGrinderClock

Rated 4.5 / 5 stars February 14, 2006

Hmmmm

Well, as I'm sure you've been told the ending isn't quite clear. However, I got a laugh out of it and fifen'd.

Please leave the block band. Seriously, Block Band is to Clock Crew as a brick of shit is to a chocolate bar.


BlueZombieClock responds:

Will do cap'n.


KyeBKyeB

Rated 2 / 5 stars February 14, 2006

Ermm

I did not realy get this flash, the ending I really didnt understand it
but I guess its ok..


BlueZombieClock responds:

ok


LouBoyLouBoy

Rated 3.5 / 5 stars February 14, 2006

perturbing...

im not sure what the word i just used means - but this flash was just that... hoho. clocks will never get old in my opinion, as long as people keep making delightful little animations such as this one! :D yaaaaaaaaay


BlueZombieClock responds:

yay