Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 23, 2006 | 1:19 AM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • StarCraft
    StarCraft Flash tributes and spoofs related to StarCraft!

Author Comments

Facebook! https://www.facebook.com/LogoPresents
YouTube! https://www.youtube.com/c/LogoPresents

After Marvin finds out that his whole base has been destroyed, and Clive laughs at him, they're left to deal with eachother as they find somewhere to live.

(Graphics look like crap for this episode, I know, but next episode will be much better. At least I figured out how to get the damn filesize down, right? :) )

Reviews


residentspoofresidentspoof

Rated 5 / 5 stars

what happened?

to the pictures verry blurry but make more it frickin rules


People find this review helpful!

WorldWalker128WorldWalker128

Rated 3 / 5 stars

Yeah, that guy IS annoying!

I think these are awsome, dude. please make more! ^_^

though I got to say, the pictures were a bit blurry this time.


People find this review helpful!

glaceon13glaceon13

Rated 5 / 5 stars

streak through thier defences!

lol hilarious!


People find this review helpful!

Bluetiger6464Bluetiger6464

Rated 5 / 5 stars

Which one's the Trigger again?

You should like, make more of these dude. I wanna know what happens next! T_T


People find this review helpful!

Paco540Paco540

Rated 5 / 5 stars

Like always THE BEST

woooo


People find this review helpful!