Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 12, 2006 | 4:49 PM EST
  • Daily 5th Place January 13, 2006

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Goth
    Goth Dark and twisted, just like you.

Author Comments

what the fuck how does this have a 3.95? go watch some of my newer shit.
----------------
UPDATE: YAY 100 REVIEWS!:)
---------------
OMG GOTH COLLECTION LOL I M SO GOTH W00T
---------------
Yaaaay go me in the blue. 3.81. wow. thx friends and also thx for the good review score!
this motherfucker took me 3 weeks, which is the longest i've ever spent on an animation because i get bored easily :)
VOTE FAIR!!!
5500 frames
30 fps

183.3 sekonds
ENJOI THA MOVE

Reviews


wrtzlwrmpftwrtzlwrmpft

Rated 5 / 5 stars January 12, 2006

BOOOTIVULL!!

Amazing mood with the blurring & lighting & moving in and out of scenes! Perfect music! Make more! I'm going to go watch it again right now!


notorious responds:

yaaay go me


SlintasSlintas

Rated 3.5 / 5 stars January 12, 2006

Good

You're absolutely right. Some movies can get away with not making any sence. Like this one. It was very artistic, people will probably tell you to get your head examined because you used a wierd song and black and white graphics that twitched.
Fuck those people. It's a flash movie, get over it.
Well I hope to see more stuff from you.


notorious responds:

yesss so do i. Thanks for the good review!


AcidmanPsyAcidmanPsy

Rated 5 / 5 stars January 12, 2006

Exellent!

omg, it left soo good impression on me...
I liked the bluring thing with main character, music was SOO GREAT , got me there...
no worries it has no sense, it was stunning for me...
keep up that style and u have fivers from me..



LequebequoisLequebequois

Rated 4 / 5 stars January 12, 2006

not bad..

really good graphics, random (not nonsense :) style and i likt the sound,
i gave a 5 just to be shure it dont get blammed


notorious responds:

go me! 5! thanks for the good review!


john-lechnirjohn-lechnir

Rated 5 / 5 stars January 12, 2006

Holy cow.

This could be a big hit if you make a series. Awesome. Sure it's out of the blue but who cares. 5/5


notorious responds:

a series out of that??
Damn i don't think there's anyway i could pull that off ha ha, i think this can never be continued. But thanks for the good review and i will have more stuff coming out!!