Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 17, 2005 | 12:16 AM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Artwork: Zerostar, Renegadeclock
Preloader: Inglor

Happy F-Day 2 sirs! Today is a day in which yours truly and my good friends at the UCFD poke fun at the popular characters that the Newgrounds population knows and loves (or hates).

I hope you enjoy this little film I put together. Oh yes, and Renegade, GIVE ME THE PRIZE.

Reviews


BugBug

Rated 5 / 5 stars December 17, 2005

gahhaha

that fucking whale. I didnt know he could shoot out "WTF" beams! =o!!

happy f-day to you!


Zerostar responds:

WTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTF


f0df0d

Rated 4.5 / 5 stars December 17, 2005

ITS ON

You really think you can win that ipod or those headphones or that DVD? Think again mister. I'm takin those damn prizes for myself. Yeaaaah I'm gonna own you zero hahaha yeaaaaaaaaah >:)

But I did enjoy your flash greatly. Wonderful Queen music, fantastic Whalethiopian usage and good animation and graphics.

The UCFD has the greatest mascot in the history of mankind.


Zerostar responds:

:)


StarberryStarberry

Rated 5 / 5 stars December 17, 2005

THE WHALETHIOPIAN DOMINATES

the greatest character of all time proves his existence in this movie.


Zerostar responds:

WTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTF


Renegade-HamsterRenegade-Hamster

Rated 0.5 / 5 stars December 17, 2005

Meh

Nothing special. But it goes to show that stupid things like "f day", or whatever the hell it is, really bring out the crappy animators who think that they can upload a whole load of trash and have people vote 2 or higher on it, because a lot of viewers wrongly think "it'll pass anyway because it's {something} day". Uh... no. It passes because a lot of stupid people think exactly the same way YOU do.

Idiots perpuating the crap of other idiots.

Why do you bother? Haven't you got a life to go and live, instead of wasting time trying to annoy people you've never met?

0/5


Zerostar responds:

Hello Renegade Hamster. Funny that you call me a crappy animator, considering that prior to removing my flash coauthorships, my BA was far above yours.

But nevertheless, it's always nice to know that people will always oppose any good cheer that can come from a portal day.

Did I intend to annoy people with this? No. I just have buddies at the UCFD who would have been disappointed had I made nothing at all. So quite the contrary to what you seem to believe, I made this movie simply to please people. And as for wasting time, how long to you honestly think this took me?


iownyou123iwiniownyou123iwin

Rated 3 / 5 stars December 17, 2005

Heh

Well, it was oddly funny..


Zerostar responds:

indeed