Be a Supporter!

Credits & Info

Nov 28, 2005 | 12:18 AM EST

If you liked this, check these out!

Plenty more like this here!

  • Skittles N Bitz
    Skittles N Bitz Crazy comedy sketches featuring your favorite video game characters!

Author Comments

A collaboration between 4 artists parodying an overhyped sprite series.



Rated 5 / 5 stars


dude u read my mind completely see u guys later! <33 :D


Rated 5 / 5 stars


i didnt even watch it all it was too funny. lmao


Rated 5 / 5 stars

fucking dumbass...

the fucking retard under me is a faggit dont listen to him.. i understand everything they said.. YEAH IM TALKING TO YOU! YOU ARE A FUCKING RETARD!!!!! did you understand me asshole??? good now there was nothing wrong with this hella funny movie ok? you probly have some shity speakers or something because it was JEST FINE. ok? ok.

yeah other then that the movie was great!


Rated 5 / 5 stars


I've had to give out 2 perfect scores tonight!

great job
i see FP~!!
omg awnould shwazenager!


Rated 5 / 5 stars


::::faget:::: lol that "lame" sound that came in was dope, nice timing on the farts too. I've always had a thing against sprites, nice work... that shit was funny,

check out my flash email me to colaborate