Be a Supporter!

Situation 0: Halloween

Score:
rated 2.35 / 5 stars
Views:
4,627 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Oct 9, 2005 | 10:33 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Shit. Update: music by AFI "the lost souls"
Wow... Its been awhile since iv come out with a new Situation 0, huh.
Well, this I just threw together in an hour for the coming holidays (YAY! i wuv Halloween!)
anyway, so. now its your chance to yell at me for lack of animation and plot.
poem by: me, bitch

Reviews


snowcone80snowcone80

Rated 4.5 / 5 stars

Yay, I like.

Especially the AFI. (Huge AFI fan)
But, I like it. I don't care other people below say too,
but I like the poem~



TheLovelyTheLovely

Rated 3.5 / 5 stars

Not bad. Not bad at all.

I quite liked it though! I enjoyed the poetry a lot! And the AFI even more! Awsome awsome choice of music. ^_-

But really, that was a good flash.



BandaidzBandaidz

Rated 4 / 5 stars

Woot!

i liked it and all those fags who are like "err u surk i r haiting oy, me is best, u r noob, ahaah!!" can go to hell, basically newgrounds is getting worst the only things that make it to semi good grades at this point is like, a proffesional animation that took at least 12 years to make, and games chock full of porn, i applaude you! and you poem and ur pretty good graphics (coulda used a lil bit more movement though, but still kick arse!)


Trippy-Hippie responds:

wow this is my favorite review for this movie yet!
im so glad you liked it and im even happier that you realize how stupid everyone else is being these days, and yes, newgrounds seems to be falling apart lately!

so glad you liked it : )


XwaynecoltXXwaynecoltX

Rated 3 / 5 stars

((( DECENT )))

This was cool, sorta like a music video, infact it was like a music video haha, the audio was sharp and clear, i like that you had orange over black, it really worked well together, the song was neat its sorta in my head hehe, could have been abit more artwork but it was still ok, so nice work, keep it up...

~X~



rockasoorockasoo

Rated 1.5 / 5 stars

Emolicious!

Uhhh, was that a joke? If so, good one cause ya got meh.