Be a Supporter!

saland figers omg

Score:
rated 3.93 / 5 stars
Views:
189,492 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
cartoons
saladfingers
jerryjackson
portalhistory2005

Credits & Info

Uploaded
Sep 6, 2005 | 9:26 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Jerry Jackson
    Jerry Jackson Jerry Jackson has made some Flash and would like to share it.
  • Salad Fingers
    Salad Fingers A strange cartoon about a creature who loves to touch rusty metal.

Author Comments

DIS IS MY PARONDY OV MY FAVORITE CARTOON.

Reviews


crazy-ass-germancrazy-ass-german

Rated 5 / 5 stars

u ppl jus dont get it

the humor is in the bad graphics. i hapen to be a huge fan of salad fingers and this is a great parody.
dont stop, and firth, thanks for bringing it back >D



m4dn3zzm4dn3zz

Rated 4 / 5 stars

OMG!!!

That was so horrible that it was good. I can't help but believe the entire piece was dripping with sarcasm, with a side of sarcasm, and some WTF!?! to drink. I'm not surprised that some people can't appreciate it, but this was deeper than it let on.



Zain0Zain0

Rated 5 / 5 stars

Lmfao

And so the old man and the cat played chess and it is like teh lolz0rz, lmao amazing work dude, love your stuff, carry my babies plz



Cleo-queen-of-randomCleo-queen-of-random

Rated 2.5 / 5 stars

Well......

Ok i'll put this in ur launguage *ahem*

"i l!ked thus alot becuz the speekings of the way they be talkin ish making me laf alot becuz it is funneh. lol"

the graphics suck tho dude The way they talk is so mofoin funny!



hobonobohobonobo

Rated 5 / 5 stars

This rules!!

Jerry Jackson Rules!!!


People find this review helpful!