Numa Numa Hentai

Score:
rated 3.00 / 5 stars
Views:
5,867,123 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
sex
hentai
numanuma

Credits & Info

Uploaded
Sep 3, 2005 | 3:27 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

* I have a trailer for numa numa hentai II in 3D on my home page: purecarnage.com will submit soon to the portal :D

It's Numa Numa, and it's Hentai!!! And not just other people's hentai drawings,
this is all my artwork, no rips. Not safe for the internet, so not safe for kids. Rated XXX, you are warned.

Why Numa Numa Hentai? I am glad you asked. I have a few back burner animations I am going back to finish. This one was started in the beginning of the numa numa craze, then I got busy and after many months decided wtf, let's finish it anyways and give it to the net. This explains the style change half-way through,I go from watcom tablet to hand-drawn line art, I did the line-art to finish the animation because I simply like it better then the watcom tablet.

My goal is also to be in a wide range of NewGrounds catagories so this coveres A
dult, Hentai and Numa Numa all with one sick stone, so if you don't like anime h
entai because you're a pussy, you won't like this animation.

If you are a freak, and I know you are... all the action is halfway through the animation and errupts in a climatic ending.

Reviews


solid154solid154

Rated 4 / 5 stars

goodness

well done must i say. kinda weird but lovely none the less


PureCarnage responds:

Glad you liked it... I thought more poeple would hate it turns out more liked it. I am kind if shocked.


Chibi-OverlordChibi-Overlord

Rated 4 / 5 stars

Oh come on

Some one finally has the skill to make a sex movie flash but you have the fat numa guy. You can do alot beter


PureCarnage responds:

Yeah, you are right... I can do a lot better and don't dispare, I will put that skill to better use in up-and-cumming animations :D


jonyan326jonyan326

Rated 5 / 5 stars

AWESOME!!!

Dude, this is sweet.
to answere the guy's question, the music is romanian.
I have to give it to you, youre a badass. the only thing was...
what was with that fat guy?!
i totally loved the whole turning in to the demon part.
10/10 you rock.


PureCarnage responds:

The fat guy is a characture of the original guy from the numa numa dance, whic this attempts to parody in a very hardcore hentai way. The demon part is my favorite, I want to draw more :D Thanks!


Lord-CarlosLord-Carlos

Rated 5 / 5 stars

Funny! ahahahah

Lol the song really cracked me up, rofl!!!
and that twist was just crazy lol!!
It could use inprovement on little parts but its great
Nice work
ahahahahahaha * err i think spanish or italian musik* rofl!
which is it?


PureCarnage responds:

Thanks for the great review, I admit... I fucked around w/ to many styles in this during it's creative process, should have done the whole works like the animation towards the end, I assure you future animation will stick to that end style or 3d animation, my draw w/ mouse and watcom tablet days are done, I'll save those for coloring only.


TheCleverOneTheCleverOne

Rated 2.5 / 5 stars

a little sugestion,

i thought the girls body was a little to....manly?.
well thats bout it


PureCarnage responds:

Interesting, I'll try to soften them up a bit in my next ones.