Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 15, 2005 | 9:00 AM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Clock Day 2005
    Clock Day 2005 It's the celebration of the Clock Crew's fourth birthday!

Author Comments

*Update*

STOP TELLING ME THE INTRO IS FROM CONKERS BAD FUR-DAY ): WTF IS CONKERS BAD FUR-DAY ANYWAYS. IT SOUNDS LIKE ONE OF THOSE FUCKING BANJO AND KAZOIE THINGIES

-FRONTPAGE BITCHES-

You maybe thought I was dead, but no. I am back to celebrate Clockday! I made this movie this morning -_- But it was less crappy then expected >:3

Anyways...

Follow Terror Clock's hard strugle to be a top Clock Crew hater.

A very short short. :S

Enjoy

Reviews


twistedgreentwistedgreen

Rated 4 / 5 stars

Nice Choice in Music

I don't know what the hell "Conkers" is either, but that intro is obviously the title music from A Clockwork Orange. Nice choice.



kyle0912kyle0912

Rated 0 / 5 stars

crappy

it was crappy and......the intro was from conkers bad fur day and thats an xbox game so you obviously have no idea what an xbox is.
anyway this sucks!



DWARFINATORclockDWARFINATORclock

Rated 5 / 5 stars

That was great.

One of the best movies I've seen today.

Good job.



AcEOrTiZAcEOrTiZ

Rated 2.5 / 5 stars

Don't worry i didn't

i remeberd to vote 5 :D lol


FT-Dee responds:

LMAO ROFL HAHHAHAHLOLOL MAN LOL

I THINK UR REAL FUNNEH, I MEAN, HEY, GOLDMINE PLZ


VariasamVariasam

Rated 4.5 / 5 stars

Really nice movie!

I don't know if you've ever played Conker's Bad Fur Day or Conker: Live and Reloaded, but that intro was from both of them! It's a kickass tune, nonetheless...

ANYWAY, I loved the sense of humour in this cartoon, very well- animated and Happy Clockday!