Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 14, 2005 | 1:56 PM EDT
  • Daily Feature August 15, 2005

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Metal Gear
    Metal Gear As if the mullet alone wasn't funny enough!

Author Comments

The 3rd episode of the For Retards series. Enjoy.

Reviews


H8sagadopplegangersH8sagadopplegangers

Rated 5 / 5 stars

wtf?

wtf lol this is the randomest weirdest, and homosexual filled film i've ever seen, and i like that xD 10/10


People find this review helpful!

JuiceCartelJuiceCartel

Rated 5 / 5 stars

Hilarious

The whole thing was damn hilarious. Good work on this. I love the part where Raiden breaks down and when the guard kept saying hmm? lol.

And to the guy below me, Metal Gear 2 was on Xbox. Substance. I should know because I bought it back in my Xbox dominates the PS2 days.



ichibushidoichibushido

Rated 5 / 5 stars

Uhhhhh

About the last one, why are they playing metal gear 3 on an X-box? It's kinda only on Playstation.........


flash-hounds responds:

http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Ge ar_Solid_2:_Substance


DeathInferno19DeathInferno19

Rated 5 / 5 stars

Hilarious

A Very funny a hysterical parody of MGS2. This proves Raiden is gay. Overall, another great addition to the already fucking awesome mgs parodies.

Just for the hell of it, I listened to Snake's rant.
Here it is:
Finally iv'e defeated Metal Gear,
But you must remember, YOU are and individual.
The mocking bird flies low, but the eagle saws high.
Bleach is a good substitute, but fabric softeners rock harder.
The South road cuts through main pathways. Can't you see that now?
Pepsi and Coke are the same thing. (I think they're different)
Cheese keeps you awake at night, so be thankful you're not a mouse.
Doors are there for a reason. Try to keep them closed.
Running naked through a subway is NOT a good idea.
Pies taste better on Tuesday. (Wtf?)
And the moral of the story is......BUY METAL GEAR 3.
Great flash Dude.


People find this review helpful!
flash-hounds responds:

The actual rant is about twice as long, we had the voice actor record the whole thing, and decided only to use that half of it because it dragged on for too long. Glad you liked the flash.


ManueleunaMManueleunaM

Rated 5 / 5 stars

He flies!

Wow. The guard going all helicopter was killer. Great work


flash-hounds responds:

That's totally our favourite sketch, too.

Cheers for the review. :)