Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 26, 2005 | 12:51 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

So,another day,another night, and tonight, you watch this movie. so enjoy.

Special Thanks to _Darx_ for the sword!

Reviews


hockeyclockhockeyclock

Rated 5 / 5 stars

OOO

Sinister Zombie. =P


BlueZombieClock responds:

yup


child-of-eddiechild-of-eddie

Rated 0 / 5 stars

mark explanation:

Style 10 because crap is a style
Interactivity 10 because man, this was almost a game, tryin to press that red X at the top of the window? AWESOME

get a: life, wanker, some skills, a comp reformat disc, a comp (you obviously made this using a toaster) and last but not least YOUR OWN IDEAS CLOCKS ARE TEH FING GEIGH!!!!11eleven

....... thoughts thoughts thoughts, Tho-uights THO THO yyyy stii noomenlkijjeghijklmonerpopperunitedgaysofcanmericubagaylolz
lolzuuu
ps: NO IM NOT (personal joke involving me stealing the authors penis as he doesnt have one)


BlueZombieClock responds:

Umm, dude, my possible response, up in your ass, goes the irons


DaEnglishWeinerDaEnglishWeiner

Rated 4.5 / 5 stars

YAY!

yay bengay i love bengay! well anyways good movie, glad i could be killed! XD well, ill go vote five now! make another one you winner you!


BlueZombieClock responds:

Lol, im glad i could kill you (boy that felt good)


ChaoManChaoMan

Rated 4 / 5 stars

cool

cool flash you got here, im not a big fan of clocks but i really enjoyed what you made, it was awsome, keep up the good work :)



Vermillion2Vermillion2

Rated 4 / 5 stars

good start !

I'm not a clock fan at all, but your animation was quite interesting. The graphics and animation were really smooth, and it was fast paced as well. I wish it could have been longer though, I guess I'll have to wait till the second part. nice work man !


BlueZombieClock responds:

Thanks for the great review ^_^

<3