Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 8, 2005 | 6:45 AM EDT
  • Daily 4th Place July 9, 2005

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Star Wars
    Star Wars A long time ago in a galaxy far, far away....

Author Comments

This is my Seventh flash and 2nd SW flash. Don't think I'm a SW geek or anything, they're just a great source of parody.
I would like to dedicate the Bobba Fett/Crikey scene to the late Steve Irwin as he is the first one I've heard uttering that phraise. RIP.
-Another It Could Have Happened Like This flash, took 4 days
-I really like the no-line art, think I'm gonna keep it for ICHHLT movies.
-Sorry bout the clicks in the audio, I don't know where they came from.
-Also thanks to all the folks who, despite the scrap qualaty, liked my previous ICHHLT flashes.
-I've decided to also credit me best friend, buddy and brother in arms M-fat, he helped with some of the jokes and thus motivated and inspired parts of this flash. Didn't do any of the animations or the voices though. Not a single damn one, the slob!

Reviews


dreadscythedreadscythe

Rated 4.5 / 5 stars

LOL

hahahaha, very nice, the bit with yoda made me smile.... i neer expected that, and the 'i am your son' scene....HA!


MarkArandjus responds:

Thanks I was on holliday for a month now, so haven't been reponding, sorry.

I just found out this thing was on the front while I was gone.

I'm a bit in shoch right now, leave a message after the beep, have a nice day...0.0


EternalEvilEternalEvil

Rated 3.5 / 5 stars

Lol

Haha funny but looks where bad man i liked the end lol that lightsaber looked bad ass you should make something like based on a game


MarkArandjus responds:

Knights of the old repulic
knights of the old repblic 2
jedi outcast
jedi outcast 2
jedi outcast: jedi academy
star wars sih lords
and so and so...

And to top it off zou wan games bz me?!?!?!
Awww shucks thanks.


NogameNogame

Rated 5 / 5 stars

THE BEST STAR WARZ PARODY EVA DUDE!

" NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOO!..................................SHIT! "


MarkArandjus responds:

Muchos gracias amigo :P


bloodmoon1bloodmoon1

Rated 4 / 5 stars

NOOOOOOOOOOOOOO..shit

That was one of the better parodys for the starwars ive seen in awhile i loved it ... he never told you what happened to your son did he...NOOOOOOOOOO shit lmao keep up the good work


MarkArandjus responds:

Will do.
Thanks for the 8.


skylinedfireskylinedfire

Rated 4 / 5 stars

Very nice.

I skipped over this movie when I saw it in the portal cos of the funky acronym. (I'm shallow.) It made the front page, and I've realized how wrong I was.

This was great. Aside from the slightly muffled voices, it was really amusing. I happened to be eating tuna during the first Darth and Luke scene, and now there's tuna all over my monitor, keyboard, and its probably in my nose as well.

Jerk! ahaha.

5555555.


MarkArandjus responds:

Wait...WHAT?!?!?!

This hit the front?
Or do you think it did, cuz it's in the collection???

Write another review and tell me PLEASE!!!
I'm on holliday right now and I don't check the front much. DANG

Other than that I'm sorry I ruined your tuna lunch.
I can imagine you laughing and tuna sprayin out, like the lone samurai atacking ninja and ninja spray blood-...sorry I just had to say that :)