Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 29, 2005 | 8:00 PM EDT
  • Daily 3rd Place June 30, 2005

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

This is one from our first record, most people don't own it.

Reviews


Leviticus-Proj3EctLeviticus-Proj3Ect

Rated 2.5 / 5 stars July 1, 2005

silly :)

this movieis silly im gonna whatch 1,2, and 3 :D



SemiphezSemiphez

Rated 2.5 / 5 stars July 8, 2005

umm

i like it, but most series end up using themes used in other ones because they run outta ideas so i give MOST series based things 5/10. as I shall do with all but i still kinda liked it :/ so ya, bye! :/



turd-twister1turd-twister1

Rated 2.5 / 5 stars June 30, 2005

oh god another burnt face man

ugh why do u keep on makin these shitty movies. their so gay. I rel like ur other movies like salad fingers and that dark stuff. im guesing ur british. cuz brits hav a gay sense of humor.



AxenAxen

Rated 2 / 5 stars July 3, 2005

hmm

Bit disappointed, the other burnt face man skits were much better, this one lacked purpose


People find this review helpful!

SteelBallLockSteelBallLock

Rated 2 / 5 stars July 4, 2005

Great, but...

its kinda boring