Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 26, 2005 | 1:48 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Lock Legion
    Lock Legion The Clocks have a new enemy, the Lock Legion!

Author Comments

Us folk from the Lock Legion have been working hard for the last few months to bring you the latest collaboration from us, in accordance with the second annual Lockday. Each participant has animated a part to Ash's "Girl From Mars".

I first thought this would be a fun collab to do, having seen Ash play live. It seems somewhat appropriate, with the releases of Star Wars 3 and "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy".

The collab has parts from Battery Lock, Communist Lock, Cloud Lock [Wonchop], Diet Coke Lock, Dr. Pepper Lock, Golfball Lock and Zippo Lock.

Vote fairly, the LL

Reviews


Hoo-DayHoo-Day

Rated 5 / 5 stars August 20, 2005

COOL

Another video that makes me like a band I've never heard of before. Yeah it was great. I watched "The Locks are Bored" and was wondering, is GothLock a real animator, or is he just in this cartoon?


SmigeFlash responds:

I think he's real... Why the hell are you asking me, though? =\

Thanks for the straight 10s, by the way.


Cupcake-of-DoomCupcake-of-Doom

Rated 5 / 5 stars August 17, 2005

Awesomes! ^_^

Holy crap, I loved this.
Again, you had excelent work with the animation, timing and flow. Very smooth.
But more than that, it was a real joy to watch. Plus, since I've fallen in love with this song, it's intoduced me to a new band. And that's always a good thing.
This deserves a 5 rating, easy.

And pay no mind to all those lock-hatin' bastards. They're just jeleous and wouldn't know talent if it socked them in the nose.
Keep up the good work, fellas.



carnauthcarnauth

Rated 5 / 5 stars August 7, 2005

Holy Shit Guys

Wow. I think you guys did a fucking great job here. This is one of the best submission I have seen coming from the LL.
You gave this entry a 5, raising its score from 3.3413 to 3.3417!
I really had to do it cuz I think yall deserve it for this one. I dont think I have ever given all 10's on a review either, I always have to leave one area that I think the authorneeds to work on. I think yall pulled it off really smooth. . .
Oh and Zippo WTF man
Are you driving a little Miata? I gotta say man, AHH n/m



sadderdaysadderday

Rated 5 / 5 stars July 6, 2005

yes

the video followed the music perfetly

i love that band so whooooo!



HarmonyClockHarmonyClock

Rated 4 / 5 stars July 2, 2005

Hey Locks, gotta hand it to ya , nice work :)

Dont think there was a single sucky part, Communists part wasnt good though...
fif for yaz
<3
(golf ball and winch was best, gold ball 1#)