Credits & Info

Uploaded
May 5, 2005 | 11:37 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Salad Fingers
    Salad Fingers A strange cartoon about a creature who loves to touch rusty metal.

Author Comments

This is the 4th Installment of Zalad Fingerz. It was intended to be longer but File size was being a bitch. If I was to put your pic in this and didnt you Will be in Zalad Fingerz 5. This is definately the best one and its shooting scene kicks ass. Ironically I am a fan of David Firth and he has put me on his fan art page. His work is so offensive and I admire it and the best part of it is that he doesnt give a shit what you think.

Reviews


AnacondaHLAnacondaHL

Rated 3 / 5 stars

haha

That was pretty funny, I think.
A good complement too Salad Fingers with it's random glory.
-AnacondaHL



HandsomePeteHandsomePete

Rated 3 / 5 stars

Much better than I expected..

Judging from the names associated with the creation of it, I full well gathered I would hate it, but it was actually funny.



Lost-WisdomLost-Wisdom

Rated 2.5 / 5 stars

lol..

that was kinda good..... but it wasnt stealing...... he just could the guy...... so what...... pretty decent tho.....you makin a another one?



justin-Brucejustin-Bruce

Rated 2.5 / 5 stars

WAT THE FECK???

Why does salad fingers take it up the ass for money why not work at mcdonalds or get a real job!

anyways that was different too different for my liking It made me laught though



iscrulziscrulz

Rated 2.5 / 5 stars

Good to see this back.

I love how the noob are crying that you stole characters from SF. Wah. Attack of the killer penors terrific. and jamie_mcguire guy is an alt so his poster wasn't that great. and team ng will lose to the pen0r.
Now lets see how long this takes to go in the SF collections


Dobica responds:

I dont he gives a fuck cause he put links to the Zalad Fingerz episodes on his site