Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 24, 2005 | 8:32 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Halo
    Halo Check out the wild antics of Master Chief and friends!

Author Comments

!!READ BEFORE WATCHING MOVIE!!

Update 4/26/05: Apparently there's been some confusion about the fact that there is a Killimanjaro after the Plasma grenade blows up. People who ask this may not have Xbox Live or haven't gotten on since the Auto Update. Well, the auto update released by Bungie caused the Plasma grenade to be an assload more stronger. It doesn't have to be stuck on you to kill you now, it'll just have to be kinda close to you. It's part of the auto update, which is what they were talking about in the movie.

Update 4/24/05: The preloader has been fixed.

Remember to turn up your sound, for Christ sake. God, so many people are saying they can't hear the voices. Uh, maybe if you turn up your sound, it might help. Don't be freaking retards.

It's a movie about Halo 2 that I made for a friend. This is my 5th Flash ever made. If you haven't played Halo 2 on the XBox before, you may not understand the Flash. And BTW, a Killimanjaro is when you kill 7 people within 4 seconds of the last kill.

BTW, xxSpaceCowboyxx is my gamertag, so check me out sometime. Buggem and IISolidSnakeII are friends of mine, and D34dlySniper is a friend of Solid.

Reviews


FSPartan-116FSPartan-116

Rated 5 / 5 stars

KILLIMANJARO!!!!!

Short but yet very funny. 10/10 good job on this.



cosmic-ccosmic-c

Rated 5 / 5 stars

lol

if i were in that situation i would jump off the building and the trick would be more effetive if they got him on the back



Spartan0666Spartan0666

Rated 5 / 5 stars

Nice one

That's right! Red team sucks! And it is possible to get a killimanjaro with 1 plasma, but everyone just standing there and an idiot walking up to them with a plasma isn't. Nice detail on the armor btw.



Too-DemensionalToo-Demensional

Rated 3.5 / 5 stars

Hmmm... That was very unlikly.

As a pro Halo and Halo 2 player to another I have to say that wasn't the best tributre/ parody to it. A single plasma grenade can't kill that many people ( we could only wish though eh bud) If you are gonna ake another make it realistic.... Like a scorpion tank, or make a Halo 1 flash with a warthog jump killing them. I couldn't have made a better flash though so good try.



halo2-diecrazyhalo2-diecrazy

Rated 5 / 5 stars

it rocks ass

dude that was perfect. not to mention it sounded just like online play. as a fellow halo 2 online player "my name" i have seen one , but never got one. even as i get 20+ kills every game on teams, never got one. you should make another man. pure awesome.