Be a Supporter!

Nanathon Reloaded

Score:
rated 3.80 / 5 stars
Views:
41,443 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
oldfolks
nana

Credits & Info

Uploaded
Apr 10, 2005 | 2:25 PM EDT
  • Frontpaged May 5, 2005
  • Daily 5th Place April 11, 2005

If you liked this, check these out!


Author Comments

Wow! A second life for Nanthon Reloaded! Thank you, front page angels!

Don't forget to buy my comic book! It's the shit! whatisdeepfried DOT com

Reviews


5lip5tr3am3r5lip5tr3am3r

Rated 4.5 / 5 stars

Run Coward Run

I HUNGER



Gil-MSVGil-MSV

Rated 3 / 5 stars

....... ......... .......... :[ ...........meh

okaay so it wasn't an improvement on the first one but still, like the other guy said, good for a cheap laugh



mariowaremarioware

Rated 3.5 / 5 stars

it's ok

it's alright! good for a cheap laugh, didn't really crack me up, but it might you, so I highly recommend you watching this. I hope this helped.



GhoulieSGhoulieS

Rated 5 / 5 stars

one word: ROFL

this owns! u own! ive been looking forward to this kinda stuff all since "You pay the Price!" !!!



JinuJinu

Rated 0 / 5 stars

*yawn*

Sadly this kinda crap makes it to the internet and spreads like a shit storm and covers everything in shit because people come to watch this rare and not needed event to laugh at it, but as we see here today the shit storm has come and covered all who gazed at it in shit

Ps: all that up there meant that this flash was stupid and pretty must sucked with lame humor and bad graphics