Be a Supporter!

Eulogy For 'Deleted. :('

This entry was blammed by our users.

Here is its eulogy, a collection of the kind words written about it while still among the living. They shall live on forever in its place.

04-03-05 – 04-26-11

Author Comments

This is based off of the old Bad Dudes Games, I mainly got the Idea from playing that "Bad Dudes VS. Bin Laden" Game tom made awhile back, this one though has two mission one in first person shooting view the other in a thrid person punching view. I hope everyone enjoys this game!

Reviews


WeylokWeylok

Rated 1.5 / 5 stars

Wow...

Wow that was boring and lame. You have to improve it. It was just... dull.. all you had to do is press the mouse in the middle of the screen and they die. Boring! Also you used the doom gun which annoyed me.


Fire799Fire799

Rated 1 / 5 stars

Boring

You Could have done alot better and made this alot better


BigShootahBigShootah

Rated 1 / 5 stars

DUMB AS SHIT IN A BAG

Seriously dude, this looks like you pulled it out of your ass, dusted it off, and handed it over on a sliver platter and said it was filet minion.


solidusliquisolsolidusliquisol

Rated 1.5 / 5 stars

You're lucky you even got that score

Sorry, but if Tom's 'Bad Dudes vs Bin Laden' was your inspiration, then you must be out to destroy him, cause this sucked. I found that just by continually clicking on the mouse, that I hit the enemies, I didnt need to do anything else. Please realize that if you make a game, it has to be playable, fun, and memorable. It was playable, if you have Parkinson's Disease, wasnt fun, and is memorable to me only as the crap that it is. It simply doesnt feel like you put forth an effort to make something good.


CaptainSuperimposedCaptainSuperimposed

Rated 0.5 / 5 stars

Sorry

Sorry man, but this just wasn't very entertaining. Don't give up though, try again. You'll make something worth while. Cheers =)


AmboutjiAmboutji

Rated 1 / 5 stars

Meh.

Wasn't bad, but it wasn't good either. To me, all it is is target practice with a theme, and i think thats kinda pointless. Kepp trying.


Rocks-LeviRocks-Levi

Rated 1 / 5 stars

Graphics

Arnt these graphics just stolen from doom? They're basically exactly the same. Stop trying to copy and remake games that have been done. Get a idea of yourself and post it on here. Im surprised this wasnt blammed.


MuPPskIMuPPskI

Rated 0.5 / 5 stars

I gave it a 10

In interactivity cuz you can shoot the boodies over and over again


cheesehead89cheesehead89

Rated 1 / 5 stars

Not Good

you need to make a few improvements to this game:
1) heath bar- What were u thinking not putting a health meter?!?

2) a point to the game!!
3) make the car so its not invincible/ with the one shot kill
4) learning how to make a game wouldn't hurt either!


WhoizzetWhoizzet

Rated 0 / 5 stars

Your game autospawned a website

Which means NG will be hearing about this...

Credits

Stats, Info & More

Score
1.52 / 5.00