Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 29, 2001 | 8:17 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Based on a true story...

I was bored this seemed a good idea at the time. Give this a little time to load I couldn't be arsed making a loader. sue me.

note. click the link at the end and everything will make sense. If it doesn't you a fucking retard.

-zoro

Reviews


jagermeyerjagermeyer

Rated 1.5 / 5 stars November 27, 2006

meh, clever end lol

last guy has no bearings on anything he should just keep his mouth shut, i thought it was clever, coulda hid it all a lil better mind you, besides that i thought it was funny as hell, if not a little annoying



poster007poster007

Rated 2.5 / 5 stars August 22, 2006

WTF

small and WTF



RhabdophobiaRhabdophobia

Rated 2.5 / 5 stars September 22, 2005

Hmmm

How very odd. Its a flash about a BBS topic that was about this very flash.

Conspiracy?

-Rhabdophobia



j00biej00bie

Rated 0.5 / 5 stars October 1, 2004

Wow...

This is voted so highly!?, I can't stand it!
Maybe it's because nobody has been around to view it to vote it any lower, like it should be!
This is simply a complete waste of portal space.
Pure rubbish.



ChaosMastermindChaosMastermind

Rated 0 / 5 stars June 19, 2004

What the hell was that?? That sucked.

God.. what is your problem?
That was crap.