Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 10, 2005 | 7:23 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is the 1st in a series of halo movies i plan 2 ake. this is a lil rushed i made it in under 3 hours.

Reviews


InkCapInkCap

Rated 2 / 5 stars March 10, 2005

Umm....

I can say it's "kinda" funny, but I have been blown up by a lot of these plasma grenades numerous times that it just ain't.

PS - Plasma grenades stick by melting through your armour and skin. To pull out a plasma grenade would mean pulling bits of melted metal and skin.

Advice - Make it unexpected to be funny. Like Grunts and Elites playing baseball where the plasma grenades are baseballs and the sword is a bat.



SebauFiendSebauFiend

Rated 2.5 / 5 stars March 10, 2005

Meh... it was ok...

It wasn't too bad... but I really didn't even have a smirk...

Ah, but then again, I have an unfathomable hatred for halo 2...



faillekidfaillekid

Rated 2.5 / 5 stars March 10, 2005

good

LOL it may be short but this rocks! you really have skill make it longer and it could be really good! make him killing the covenent or something to that nature!



yellowsauceyellowsauce

Rated 2 / 5 stars March 10, 2005

too short

You seem to have the skills to put a better flash together than this energy grenade poo(apologize if its not an energy grenade ive played this game much on a friends xbox but couldnt care less what its called really)make it a bit longer- as it is its got all it needs to be good except for the length to make people care



HaloStrikeHaloStrike

Rated 1 / 5 stars March 10, 2005

boring

it was boring and too short if its gonna be a short its gotta be funny seeing a plasma grenade get stuck on someone head is not new i see that everytime i paly halo 2