Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 15, 2005 | 5:51 AM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

This is a promo for a spin off series from "Burnt Face Man" The series will be called Craig The Evil Toilet. So if the response is right then I will continue to make the series. I hope you all like the finished product. Yours James.

Reviews


i-am-bored-13i-am-bored-13

Rated 0 / 5 stars

simon cowell would cringe....

well, im not sure whether its the graphics, the sound, the non-existent sense of humor, the missing action, the ripping off of david firth or the five pages of bad reviews, but something tells me there aint gonna be a 'craig the evil toilet' season.
and if i had been made out as a head on a blob like simon cowell has (with a moving black blob for a mouth) i would be pretty damn fucked off. Please, if you HAVE to make another one, ask permission before you rip off. And learn to make flashes better. Please.


People find this review helpful!

eviltaco10eviltaco10

Rated 0 / 5 stars

Ugh.

This stank REALLY bad. If you're going to make a movie, at least make your own, and don't make it suck badly.



jackhair999jackhair999

Rated 0 / 5 stars

Copyed? Yes i would say that.

Graphics - Stolen
Style - Stolen
Sound - Crap
Voilence - Was there any?
Interactivity - Clicking play dosnt count does it?
Humor - It was funny when it was made by David Firth

All i can say is, Find your own material. Copying is smart or good.
Im sorry if this offended you.

Oh and the scene with the toilet was stolen, you probably printed the screen while watching the cartoon.



bill-the-donkeybill-the-donkey

Rated 0 / 5 stars

i wasnt just filling the score box in quickly.

at first i thought this flash was made by david firth. that was BEFORE i viewed it. half way through i realised how crap this flash was and that you had actually stolen David Firths character. Even if Firth doesnt care i must tell you that this PURE SHIT needs to be blammed and blammed fast. it ruins the whole series and fans who make TRIBUTES (a tribute is where you make a single episode/ cartoon and it is as unoffensive as possible) so get this crap off newgrounds.
P.S
I HAVE NOTHING AGAINST YOU LIKE SOME RE-VIEW-TARD's ITS JUST YOUR FLASH IS SHIT.
AND HERES SOMETHING ELSE RE-VIEW-TARD's DONT GIVE. ADVICE:
1. better sound quality. you get a lot of good submissions ruined because all the voices are the same and it sounds like the artist is sucking the mic
2. better graphics. DO NOT just use a moving hole for mouths
And finally do not steal ideas, graphics, sound and attempt to copy the sense of humour.
Thanks 4 Listnin'



sk8ordiemofosk8ordiemofo

Rated 0 / 5 stars

omg

so you thought you'd take a slice of the pie that is david firth. YOU FUCKING RETARD WHAT THE FUCK WAS THAT??

"OHH I THOUGHT OF SOMETHING GOOD ILL TAKE A CHARACTER FROM ANOTHER CARTOON, NOT MY IDEA AT ALL, AND MAKE HIM SWEAR AND SHIT!! ITS AWSOME!!"

what the fuck went through your head.