Be a Supporter!

Stick Spoof

Score:
rated 2.95 / 5 stars
Views:
7,586 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 11, 2005 | 3:52 PM EST

Author Comments

This is my first stick movie and basically is just some shorts experimenting what I can do with them.

So yeah, have fun and enjoy,
Captain Awesome

Reviews


JJA2006JJA2006

Rated 4.5 / 5 stars

Awesome

nuff said

theres nothing wrong with it. its humorus and the music attached together with what was going on most of the time.

nuff said


Capt-Awesome responds:

sweet! two nuff said's! wow thanks so much.

nuff said


iANthRAxXxiANthRAxXx

Rated 3.5 / 5 stars

yup

well it is what it says, a stick movie, so you can't give a bad score for graphics-i thought it was funny, but some things could have made it a little funnier. i was laughing thinking that the guy could have thrown the fish and it bites the other stick guy-or if you paused the music right in the middle and had a stick guy in a banana suit come out and tap dance, that would make me laugh 8)

lol, i dunno, just be stupid man, it was working for you


Capt-Awesome responds:

Lol thanks, yeah i kinda ran outa ideas... Sbut hey thanks for the review!


PandaSeizurePandaSeizure

Rated 1.5 / 5 stars

Just 1 thing

Make it longer.


Capt-Awesome responds:

If its only the one thing, why suck a low score? Anyways your right, lol i just plain ran out of ideas!


XouenXouen

Rated 0 / 5 stars

all i can say is...

that was the most gayest most idiotic newbish thing i have ever seen. Thanks for wasting my time loser... If your gunna submit sumething make sure its sumething that doesnt waste ng's space


Capt-Awesome responds:

HAHAHAHA! What a dick!


thejoe12thejoe12

Rated 1 / 5 stars

stick people.........

do you draw any?
I chuckled at the end, but I would have gave you a better score if they werent stick people.


Capt-Awesome responds:

Like i said, this is my first stick movie... And if they werent sticks, the whole point of the movie would be lost... Anyways thanks for the review... I guess...