Be a Supporter!

Kick@$$

Score:
rated 2.58 / 5 stars
Views:
4,244 Views
Share Links:
Genre:
More Games
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jan 30, 2005 | 7:29 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Kick his ass...!!
Click in right spots, this took awhile to do...

update: thx to fellow reviewers...there are now new cheats..
1.click tab and hit enter when u see a yellow box, show up..
2.Right click, and click play, he will stop moving and u can practice..
ill add more..hehe

PLZ VIEW MY OTHER MOVIES..PLZ

Reviews


dark-militiadark-militia

Rated 4 / 5 stars

holy crap

idk wtf i did, but his head just disappeared... i was just clicking, i swear! lol
probably nothing big at all, just was... odd? lol
great game ^_^



Misanthropic-MuskratMisanthropic-Muskrat

Rated 4 / 5 stars

I liked it.

That was great artwork! Now if you just work on making the cursor fit the theme, it could be even better! Maybe make his wounds weep a bit, some more appropriate sounds whenever you trounce his face into ground beef...I really enjoyed it anyway. Overall , a nice solid 8.



JenniferLopezJenniferLopez

Rated 5 / 5 stars

Very cool

That was so intense! OMG it made me laugh so much and it was hard. I saw you wanted to do another movie. I hope it goes well. Contact me if nobody else wants to help. I can draw and get pictures.


jojomanjaro responds:

SWEET THX..I WORKED HARD..I GUESS THE WORK...WAS WORTH IT


Sparky2002bSparky2002b

Rated 1.5 / 5 stars

This. Really. Sucks.

WOW. Really bad. Not even worth your time.
(By the way, right click and choose Next to immediately win...0_o)


jojomanjaro responds:

WOW..THX MAN...UR SO KIND

PS: IM BEING SARCASTIK,..


XalyxXalyx

Rated 3.5 / 5 stars

Good job! Got me entertained for da minute lol

Hahaha. I guess you can classify this as "Only playing if you have nothing else to do." Pretty well made game though I'll tell you that. Come out with a newer version where it's like a story mode with career and verses mode. In career mode you can create a boxer where you win money and development points and thingz like that and you can even win boxerz to be used in verses mode lol i'm just brainstormin from other boxing gamez such as Knockout Kingz and Fight Night. Also Fight Club which this game reminded of lol. Good job though man. 2 thumbz up t('.'t)


jojomanjaro responds:

SWEET MAN, THX A BUNCH...

AND JUST SO U KNOW...ULL BE PLEASED, CUZ THX TO THIS THE SEQUEL IS ON ITS WAY...I HOPE U LIKE THE NEW VERSION BETTER..PEACE