Create a free account!

Chebby & Stinkie

Score:
rated 2.31 / 5 stars
Views:
2,406 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jan 19, 2005 | 4:54 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

My third movie. If I get a decent vote, I will continue with the second half - or possibly expand this into a series.

I re-used this music from my previous movies. For credits, check "Mr. and Mrs. Blue".

Reviews


YoinKYoinK

Rated 3.5 / 5 stars

okay

i like the style of the graphics... haha "no masturbating in class". you should make the background music volume a lot lower than it was so that the voice acting is higher in volume than the music.. the movie just loops... heh.. no credits...



ViceFullbusterViceFullbuster

Rated 2 / 5 stars

could be better

the screen was kinda small and the voice acting could use some work,didnt like the concept much either but it was ok i guess



Jack-the-Ripp3rJack-the-Ripp3r

Rated 2.5 / 5 stars

not bad in my opinion

ill probly be one the only ones who actually said that lol. only thing i didnt like was that they kept mindlessly screaming now and then what was up with that? anyway make the second part



bury-me-in-vain1bury-me-in-vain1

Rated 0 / 5 stars

boo

that shit should suck my pole



CathedralCathedral

Rated 4 / 5 stars

Made me lol

Yeah the squeeky voices were funny. That's about it, along with the animation. But seeing either a penis or the word penis all throughout the flash was disturbing. Keep it up!