Be a Supporter!

Credits & Info

Dec 31, 2004 | 7:12 PM EST
  • Daily Feature January 1, 2005

If you liked this, check these out!

Plenty more like this here!

  • Mario
    Mario Seemingly infinite Mario parodies! Some of the funniest Flash movies ever conceived!

Author Comments

Visit []
Subscribe to my Youtube channel for more! :D

Ohh nooooooo!!! Mario did something to Luigi! :O ...NOT THAT *slap*

Mannnnnnnnnnn, well it HAS been a long time, and I acually have finished the flash long time ago, it's awesome!.... BUT it's way out of sync and I tried over 7 different ways to fix it and they don't work. Sooo, maybe if flash wasn't retarded I would've submitted it already :D!

So now... Help me with the syncing problem LOL BYE
-Matthew Morandi(Yoshi-1up)



Rated 5 / 5 stars

Very Nice

I love the pixels . . . they really take me back to the 2 button controller . . . GO NINTENDO


Rated 5 / 5 stars


I liked your animations and your outtakes! Nice!


Rated 5 / 5 stars

hilarious (3

so funny make another but add more outtakes (3 ha ha ha


Rated 5 / 5 stars


omg! that cloud has a face! O man I was laughing so hard on that.I loved it tho but you need to make another one XD!!!! I like the end ' did he turn of luigi's night light?' That cracked me up too. this is funny shit here dude.


Rated 3.5 / 5 stars


Hilarious but too short. Make the second one already! Make it where... I unno... Mario stole Luigi's Tanooki doll or SOMETHING...

And how come I don't see you on AIM anymore? Either I forget what your screen name is or you just don't pop up anymore on AIM.