Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 4, 2004 | 12:44 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

This newgrounds logo branding is getting ridiculous.
Oh well, enjoy the movie as best you can. Maybe Newgrounds will get rid of all the ads eventually.

Reviews


ramagiramagi

Rated 2.5 / 5 stars December 4, 2004

Very different

Needs a play button at the begging. This has a very special message.

Try logging in and watching it, I heard it'll go away if you do that.

-T0MMY

That makes me lol, I normally don't put stuff liek that in my review, but I laughed so hard when I saw that. I can see a few peopel totaly missed the point of this flash. I am not the one to explain it though. I seen many things try to poke fun at newgrounds. I think you did a decent job at that. You manged to do it without doing any personal attacks so that is a bonus.



VirulentShurikenVirulentShuriken

Rated 5 / 5 stars December 4, 2004

OMG! :^0

That was your best movie ever, the Branding gave it that magical touch of NG, i <3d it.

plz apply it more often!!! i cant wait to see your next movie.

< < < VirulentShuriken > > >


People find this review helpful!
T0MMY responds:

You're only saying you liked it because I have cutebuttz.

-T0MMY


ScottTowelsScottTowels

Rated 3.5 / 5 stars December 4, 2004

hahaha, I don't think that there is anything wrong

with the ng logo at the start of submitted flashes when an user isn't logged on. Most users without an account won't even remember the artists, won't visit ng or the site of the artist, won't buy anything, etc. It's just there so people will remember where they viewed good flashes, then they will come back to view more and if they really like you they might even browse your site.

Ng isn't taking over anything... I really don't see where is the problem.

Anyway, that flash was funny. I thought it was a good joke.

You forgot to add some messages like *BUY SOME STICKERS*, *BROWSE NAZIGROUNDS*, *BUY ALIEN HOMINID* or *ALL HEIL WADOLF*. That would make your flash funnier.

I don't understand the people that bash you just for making that joke, assuming that it was one. It doesn't seem to be a complaint or a cheap shot. Well, if you still don't like the fact that users that aren't logged on view that logo then it's your opinion. I don't agree with that but I'm here to review the flash so I won't continue to defend the logo on this review.

That flash was fine, the animation good (even if I couldn't see it haha) and I thought the joke was fine. 7/10. Good luck for your next flash. I hope that it will submitted on ng but.. mmm that might not happen. :O That would be sad but I will respect your decision.

_E_<Rgs>_K_


T0MMY responds:

Haha, good suggestions, but, I'm sure everyone could tell, I didn't put much more than a few minutes into this so it wasn't supposed to be comic genius here, just something silly.
It is rather annoying how people can't take a joke here. Well, they've got high blood pressure to worry about, not my concern.

-T0MMY


Krayzd-WolvfKrayzd-Wolvf

Rated 2.5 / 5 stars December 4, 2004

It sucked

But it has a good point, even though you thought that they started doing that to people even when they are logged in. If they really did that, I would be pissed as well.


T0MMY responds:

Yeah, a simple frontpage post would have cleared up a lot of confusion with the authors. (shrugs)

-T0MMY


MasculineMasculine

Rated 1.5 / 5 stars December 4, 2004

Hmm..

Taking this too far yet tommy? You know it only does that with people not logged in.


T0MMY responds:

Initially I did not know that. Then again, the artists were not contacted about it.

I don't think spending 5 minutes on a silly flash for people to chuckle about is taking things too far, silly.

-T0MMY