Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 25, 2004 | 12:53 PM EST
  • Daily Feature November 26, 2004
  • Weekly 3rd Place December 1, 2004

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Salad Fingers
    Salad Fingers A strange cartoon about a creature who loves to touch rusty metal.

Author Comments

It's the fifth one in what now seems to be a "Quintilogy"..?
? I think you've waited long enough.

Dave - www.fat-pie.com

Reviews


Jewman202Jewman202

Rated 0.5 / 5 stars

This... sucks so hard

Wow. this is the stupidest thing i have ever seen in my life, and ive seen gigli. i cant watch an entire episode without the strong urge to puke. i cant believe this gets 9's and 10's. Its not creepy, not scary, just a big bag of dumb.



Profchaos89Profchaos89

Rated 0.5 / 5 stars

WTF

WTF that made no sence and what are you doing? That just warped my head and now i have a headach you guys need to stop doing shit like that it is way to fucked up! But eh you get en eh



lorenzotclorenzotc

Rated 0.5 / 5 stars

omg this guyz are scary omg omg !

SCARY



JoltMastaJoltMasta

Rated 0.5 / 5 stars

overrated piece of crap!

when you put something so blaintly, people tend to hate your review... but heres all im gonna say anyway. when are people gonna realize that just because something is "innovative" doesnt mean that its "good".



Mr-GrayMr-Gray

Rated 0.5 / 5 stars

Pointless and highly over-rated

What is the point of Salad Fingers? Its now reached its fifth episode and it still delivers the same meaningless crap that has been consistent with the series.
First off, I hate Salad Fingers's voice, it is extremely annoying. That looping sound that people claim "sets the mood" is also annoying. You obviously listen to Aphex Twins too much.
The characters could easily be animated better with how little detail they have. Salad Fingers's fingers swing in full circles like a fan blade. That is just plain stupid Dave.
I still don't know why this series is considered creepy and disturbing. If I wanted to watch something creepy, I'd go watch a Hellraiser movie or play Clyve Barker's Undying or something.
But seriously, what bugs me the most is: what is the point of the movie? Its boring, crappy, and has no depth. At least give the viewers something to think about.