Be a Supporter!

Eulogy For 'The Sailormoon Collection'

This entry was blammed by our users.

Here is its eulogy, a collection of the kind words written about it while still among the living. They shall live on forever in its place.

11-04-04 – 05-07-11

Author Comments

Fourstar, Me (Coolboyman/Strawberry Clock) and Burningafterthe dawn present:

Sailor Moon gets her own collection too, including 2 classic movies and 2 BRAND NEW MOVIES that wernt shown before. Enjoy, and dont touch yourself, your mother doesnt want your keyboard to be sticky.

Reviews


IsOnFireIsOnFire

Rated 5 / 5 stars

fucking SEX

i love you all. please never cease making these.


YoinKYoinK

Rated 2 / 5 stars

uh..

i don't understand this, this is just imported pics of sailormoon with the robot voice, you should hire some girl to voice act for you and use an actual plot.. maybe perhaps trace the image of sailormoon so it looks like you've done some drawing of some kind.


adonn78adonn78

Rated 4 / 5 stars

I loved the Sailor Stars Theme song the best!

Makenai! I just lov ethe Japanese music from sailor moon. I thought the vioce acting could have been better in your slash though. too much feed back from the microphone made the sound awful for half ogf the movies. I did like the sexual humor. the first video that was sailor mars not jupiter. I really enjoyed it please make another one! And one more thing Sailor Uranus and Neptune ore the lesbians in the show that;s why the last season was never shown in the US.


AgonAgon

Rated 5 / 5 stars

Im on a computer monitor you piece of shit

lol brilliant lol sailor moon is shit you took the piss out of it lol.


DrewHarpoDrewHarpo

Rated 3.5 / 5 stars

OMG!!! That Was Sailor Bubba

that was sailor bubba from Anime Central! that was freaking awsome!


GeminateGeminate

Rated 3 / 5 stars

Seriously...

Disturbing. The last one scared me real good. Some pussy but no cats, darn.


Chrisseh-chanChrisseh-chan

Rated 3 / 5 stars

Heh

I liked the cameo by Sailor Bubba, so I give it a 6.


GregThoelenGregThoelen

Rated 4 / 5 stars

FUNNY

no doubt this is going in my favorites. next time though, try and make all the synth voices the same volume. I had to keep turning my speakers up and down.


AnimE-ChicKAnimE-ChicK

Rated 4 / 5 stars

.....Its oky

Hey!I liked this....although the lesbain thing was a little to much.But this flash was a bit funny.....in a sick way.
Anyways its oky....Oh what is the song called at the begging?Thats basicilly my favorite part of the whole flash..im sorry
Later^^


finalfantasyfan123finalfantasyfan123

Rated 5 / 5 stars

LMAO

lol no you are, no you are, no you are, no you are... ahh im gonna be laughing for hours


SgtSarrosSgtSarros

Rated 0 / 5 stars

Horrid

The person doesn't even know the difference between sailor mars and sailor jupiter, the instant that happened, he completely lost me. Stick to stuff you know!


alex-ggalex-gg

Rated 5 / 5 stars

ant bad i actualy liked it

nice man realy nice the sound was great the pictures where ok but the speach was a bit ............. broken up if u no what i mean
but the best 1 out of the 4 was the last 1 wit the fat guy at the end


goatseluvagoatseluva

Rated 4.5 / 5 stars

Another 1337 collection from Coolboyman and co.!

Awesome! This flash was cool! The movies were all hilarious AND you pissed off all those lame otaku nerds! 5/5, without a doubt! Btw, my favorite was "The Truth". Rofl Waffle! XD


XiphilinaXiphilina

Rated 0 / 5 stars

How sad.

While I enjoy most flash animations that I find here, I found your piece disturbing, mostly because I was unaware of the content. Even from the rating, I had no idea what to expect. Please, add to your description a line or two that tells viewers that this is degrading to Sailor Moon. I would have appreciated that knowledge, and I am sure that others will too. Thank you.


WingedGoddessWingedGoddess

Rated 3 / 5 stars

Sailor Moon Fans BEWARE of this movie!!!!!!!!

O.O
wow...
Even though I like Sailormoon, well, the old versions, but... well, first I must say that you should state that this is bashing Sailor Moon.
But this was funny! Just the fact that this wasn't even their voices, that was humorous! How did you get that pick of Serena and Amy together like that, did that actually like each other like that? Or did you like draw it or something?
This was really funny, even though I'm not against lesbs or anything, you made sailormoon seem so funnY!
I liked it.


Rednax2Rednax2

Rated 3.5 / 5 stars

to the last person

you haven't seen the origional sailor moon have you? the origional is full of lesbian sex


SpuzzumSpuzzum

Rated 5 / 5 stars

Christ, that show was perverted...

Anyways, another masterpiece.


GoddessMilleniaGoddessMillenia

Rated 3 / 5 stars

It's Sailormoon but in a strange way

It was kinda funny and all but I wish there was more to it.


YoungsisterYoungsister

Rated 0 / 5 stars

that is not right

you one of my favorite animes and made it look as bad as DBZ oh and That was sailor mars in the red not Sailor jupiter Sailor jupiter is a brown haired girl who wears green not red Green sailor mars is a black haired girl who wear Red just wanted to point that out thank you.


sidi2sidi2

Rated 4 / 5 stars

lol interesting

I like it. good job.
LMAO


Mithos-YggdrasillMithos-Yggdrasill

Rated 5 / 5 stars

You know

I kid you not fellas. I heard in the japenese version of Sailor Moon they're all lesbians.Seriously! Damndest thing. Anyways good job as always. Sailor Moon's secret would have been funny. Having a lesbian orgy<LOL>.


Sailor-EarthSailor-Earth

Rated 3.5 / 5 stars

Funny...but stupid

"She the one" was funny if only my ex saw that one he would quit j-ing off on his friends computer "i bet you want to play with them but you can't cause i'm on a computer monater you stupid peice of shit" oh btw LilSlugger not all of them are lez just Hakura(Amara) & Michru(Mishell(SP) )the inner senshi are bi well Ami & Makoto (lita)seem to be i mean one epsode she had a crush on Hakura but in the dub she thought she was "cool" but the lezbo thing is over the top (but your guys lol) and you like making them say "omg omg i want to engage in rough gay anal sex with you" btw a tip ADD MORE YAOI! ^^;


InuZeroInuZero

Rated 4.5 / 5 stars

goooood!!!!!!!

now that would piss ur girl friend off


DarkDragoon55DarkDragoon55

Rated 5 / 5 stars

awsome

u i respect except for the inuyasha collection,still u i respect i hate sailor moon i gave u a 5 and 10 except for violence


ImasukyLomaeImasukyLomae

Rated 5 / 5 stars

wow

That was um..good the old man looked like my best friend he lives in my backyard.


HappyGirl1234HappyGirl1234

Rated 5 / 5 stars

lmfao

Omg! I love all your flashes XD Im a fan of stupid humor I mean wow this was funny!! XD;; seriously the people that are like "Ehh omg, Im like a sailormoon fan/inuyasha fan/naruto fan, and like omg... You like hurt my feelings cause you made inuyasha/naruto/sailormoon have anul sex eeeeh, even knowing im proboly some sick basterd that reads doujishin all the time and watch my loving anime people do things that wouldnt normaly do, eeehe... *shoots self in head*" Yeah those people CHILL OUT! Its just a cartoon, Why dont you all go cry to your mom's and talk about how your "lover anime people" were all mocked out. >>; Jeez...


GrantGrant

Rated 5 / 5 stars

OMG!!

This is the parody movie I had ever seen! This is too wierd!


Gogeta-SS4Gogeta-SS4

Rated 3.5 / 5 stars

Funny as hell...HAHAHA. Can't stop laughing.

HAHAHA... I could give it summore points if they had 5 of them doing echther. and rest are funny but that fat ass guy scares me.


ZUnderdawgUSAZUnderdawgUSA

Rated 5 / 5 stars

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! OH MY GOD THAT HURT!!!!!!!!1

I couldn't stop laughing at that!!! I havent laughed that hard in awhile. That was fucking awesome! Last time I laughed at something that stupid was the second time I saw the Demented Cartoon Movie!


excalibur1excalibur1

Rated 2 / 5 stars

DUMB

That was pretty dumb......BUT SO DAMN FUNNY!!!!


DazmiDazmi

Rated 2 / 5 stars

What the hell was that?

That was odd, inmature & peverted...

It kinda funny


CaptinConfederacyCaptinConfederacy

Rated 5 / 5 stars

That was great

i cant stop laughin at that im a bout to cry keep it up


chibijupiter55chibijupiter55

Rated 3.5 / 5 stars

why me?

i just cant belive this i am about to cryT~T to me this is mega abuseive to me and sailor moon fans. and as soon as i heard jupiter i exed out. im givin you a 7/10 for the song at the biginning. i is a sailor jupiter lover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bamboozledwonderbamboozledwonder

Rated 3 / 5 stars

what???

I thought Sailor Moon itself was a great accomplishment. But it seems that everyone has their own interpretation of what they think could go on. I still think I will watch the real episodes I have on DVD and not do too much looking around for Sailor Moon stuff. 6 votes from me. I couldn't watch the whole thing because there was a child present in the room.


SailorMoonFan92SailorMoonFan92

Rated 0.5 / 5 stars

...

You called Sailor Mars Sailor Jupiter ¬_¬"


evilfrost6evilfrost6

Rated 0 / 5 stars

thats not even funny!

thats pretty stupid!!!!!!!!!!!


thouitthouit

Rated 0 / 5 stars

that

that made me sick i cant stop burfing + i want to shoot myself


ssj2vegeta17ssj2vegeta17

Rated 0.5 / 5 stars

You fail

have you even watched the show AT ALL???


herozeoherozeo

Rated 0 / 5 stars

this was the gayest thing i have ever seen....

.....this person sucks balls


zerograngerzerogranger

Rated 0 / 5 stars

dude

that sucked big time.you must've never seen sailor moon before


timemonkeytimemonkey

Rated 0.5 / 5 stars

Very Disappointing

I don't object to shows I like being made fun of, in fact I frequently enjoy the parodies. This however is just badly done. A parody that gets even the names wrong can't be funny because it's clear the creators have no idea what they're doing. Next tiem you want to make fun of somethign just make sure you get the facts right, it'll improve the quality fo the work aand won;t reflect so poorly on your own skills.

The music was good though.


DynomitePlantDynomitePlant

Rated 0 / 5 stars

Hm...

This sucks, do you even know what Sailor Moon is about? You don't deserve any stars. I agree with the user below me, this really IS a disgrace.


Cristly210Cristly210

Rated 2 / 5 stars

Hmmmm,,,,,

Will it was a disgrace!!!
But thr reason why I give you 4/10 was I liked most of rhem.


Killic33Killic33

Rated 0 / 5 stars

Epic.......

EPIC FAIL!


pruduction207pruduction207

Rated 0 / 5 stars

......

i got no word to describe that crap


xXmcrloverXxxXmcrloverXx

Rated 0 / 5 stars

o...m....g....

That was so stupid! :/


SpidraSpidra

Rated 0.5 / 5 stars

WTF

Dude! WTF. That was Sailor Mars not Sailor Jupiter. Do your research before you make an ass out of our self! I only gave this a star because I like the music!


snipinggodsnipinggod

Rated 5 / 5 stars

hahahahaha

wasnt expeting the ending at all


AnimeGal100AnimeGal100

Rated 0 / 5 stars

DUMB!

How did you come up with such a thing? I don't even understand it. It would be better if you would make this a little bit more like Sailor Moon!!!!! This is just dumb. I'm really sorry, but -2 was your score.


&amp;lt;deleted&amp;gt;<deleted>

Rated 5 / 5 stars

NO YOU ARE, no you are

NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are, NO YOU ARE, no you are

Credits

Stats, Info & More

Score
1.09 / 5.00