Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 13, 2004 | 6:29 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Salad Fingers
    Salad Fingers A strange cartoon about a creature who loves to touch rusty metal.

Author Comments

The second installment of the Zalad Fingerz series. This one even better then the first!
Damn reading all these bad reviews make me want to work on another

Reviews


MeuomazzMeuomazz

Rated 3.5 / 5 stars January 1, 2005

Ok

well, it wasnt't as great as the creation of David Firth, but it was ok. Btw, what's the name of the song in the first part of this flash?


People find this review helpful!

angry-kid07angry-kid07

Rated 3.5 / 5 stars March 9, 2005

very funny stuff *Zalad FingerZ ROCKS!!!

zlad fingerz and his friends milford cubicle get smashed and go cause some mischif its really kool WATCH THIS CLIP!!!



SwitchBladeClockSwitchBladeClock

Rated 3.5 / 5 stars October 13, 2004

shylilembrace....

shut up, if it is edited in any way, then its not stolen

and back to the movie, it was pretty good, animation was a bit choppy, and voice acting wasnt TO bad, but it was kinda blurry, but it was pretty good, and fnny :)


Dobica responds:

you sir are a great man


ewfaweewfawe

Rated 3.5 / 5 stars October 13, 2004

alot better than the first one...

lol, im a fan of salad fingers so i cant say i love the voice u used for him or how much of a bitch u make him look like. U did get some interesting twists on it tho, thought the animation was pretty good for the little people, looked like salad finger characters. Also, nice job tuning down the volume because the first one was loud ass. And also giving salad fingers an m4 or whatever was a great idea =/.


Dobica responds:

shut up.


sillypurplemonstersillypurplemonster

Rated 3.5 / 5 stars May 21, 2006

I thought it was funny...

I don't understand why everyone is giving such bad reviews. If you don't like them, don't watch them. There is no point in complaining. If the animations are offensive or idiotic, I would think it would be obvious to the watcher that it doesn't matter how much you rag on them; nothing is going to change.