Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 3, 2004 | 10:26 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Salad Fingers
    Salad Fingers A strange cartoon about a creature who loves to touch rusty metal.

Author Comments

Enjoy

Reviews


lucarioguylucarioguy

Rated 5 / 5 stars August 28, 2009

omg

creepy but funny mostly creepy tho but still funny but on the other hand... i shoud shut uf shouldent i



IntenseApolloIntenseApollo

Rated 5 / 5 stars October 11, 2005

Holy shit

this shit is fucking great
i fuckign loved it
fuck

yeah



BrandonHeatBrandonHeat

Rated 5 / 5 stars March 26, 2005

best banana fingers yet

seeing as though it looks like this is the last adventures of banana fingers, i thought it was fitting it was the longest and funniest.

the sienfeld skit was soooo funny (anyone who has seen seinfeld can see its soooooo like it).

each sketch was sooo hilarious, pent wetting style.

''kinda feel;s like jellooooooooooooooooooooooo''

and especiall that bit when he talks to gimself in the mirror lolol

i hope this isnt the last, but it sure is a good flash to end it with


People find this review helpful!

SlapMySteakSlapMySteak

Rated 5 / 5 stars November 11, 2004

Fuckin Awesome

I love it. Its fantastic. It tastes like popcorn! This one was better than the others. BF 1&2 sucked, but 3&4 ruled. I love you. I love this. I love everything.



runarrawrunarraw

Rated 5 / 5 stars October 5, 2008

LOL

he got f*ck'd