Be a Supporter!

gunstas bustas Beta anim

Score:
rated 1.34 / 5 stars
Views:
3,720 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jul 27, 2004 | 10:11 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

this is a part of my 40% finished comedy movie.. Gangstas bustas... its about a triple of people doing random stuff or killing eminem when they are bored...maybe i was on crack when this idea smuggled into my mind but anyway

Reviews


TheLilDmxTheLilDmx

Rated 0 / 5 stars

WTF?

why the fuck thers only showin deleted?



iluvdracoiluvdraco

Rated 1.5 / 5 stars

Well........

I hate to be critical....This has possibilites.But this was stupid,kinda.It made no sense.Do a better job next time,ok?



M-A-R-C-U-SM-A-R-C-U-S

Rated 1.5 / 5 stars

whaa?

hmm... 40% you say? Which 40% is what i'd like to know... is the completed movie just going to be a load of randomness just like that? i really think you should give it a bit more of a plot... and try to make it make sence! i had no idea what was going on :S
that aside, the different aspects of the 'movie'::
Graphics: drawings look pretty ok, and the animation seems nothing below competent, so nothing bad there
Sound: apart from the TV screeching, the sound effects sound alright...
Violence = 1 because of the presence of guns, so on, so forth.
Humor = 2 because in all of the randomness, i got a chuckle coz i had no idea what was going on, and it seemed completely pointless...
once again, add more of a story line, and follow it!
overall score: 3/10
(THE THUMB: DOWN!)



ddeastroyer451ddeastroyer451

Rated 0 / 5 stars

What the f*ck?...

I could tell from right when I started this movie it was going to be total sh*t... It startes off with the loading and the like sh*t face saying "SHUDUP YOU HO!"... This was total crap... And your probably wondering why I am saying this was so much crap and I gave it a 10 for humor... This shit was so f*cking bad... That its hilarious at how much the f*cking idiot who made this movie... This guy is a stupid asshole and this crap shout be blammed...


KF-mwh-BK-toas responds:

ahem
.. my little imbecil friend...READ TEH FUCKING COMENTARY.. THIS IS A PART OF MY MOVIE YOU DICKHEAD.. ITS EVEN THE WHOLE THING YOU THINK I WHOULD WASTE 1 HOUR OF MY LIFE TO MAKE A SHORT MINDLESS CRAPFUCK U ASSHOLE ..just as i thought another 14 years old hard rock dopehead


day-dreamingday-dreaming

Rated 0 / 5 stars

that sucked

that was horrible. i couldn't hear half the crap those dudes were saying. and if thats forty percent done, that means the whole movie is gonna be to short to make any sence