Be a Supporter!

Windows HIV

Score:
rated 3.91 / 5 stars
Views:
879,959 Views
Share Links:
Genre:
Gadgets - Other
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jul 23, 2004 | 5:58 AM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Windows
    Windows Check out all these anti-Windows parodies!

Author Comments

This is my first ever flash. It borrows ideas from other parodies, but also blends some original ones in as well.

Hopefully you'll enjoy it. If you don't, then quite frankly you're an idiot.

Reviews


xXpunkzorXxxXpunkzorXx

Rated 5 / 5 stars

LMAO

Perfect version of messed up windows.
PEPSI COLA SUX PATATOE SEX!
Lol.
THat was awesome.
And I wanted to shut down.
Lol
asked me like hundreds of time deleted every file and next years addition AIDS!
LMAO!



Small-oneSmall-one

Rated 5 / 5 stars

The real windows should be like this

Damn this is good,
you might not like it when you are dead or just havent got the humor but i laughed many times about this one.
The senseless humor is so good it al just doesnt make sense.
and that wats so good about it, keep it up you made a good start



AnalogyAnalogy

Rated 5 / 5 stars

LOL

LOLOL, thats funny!!



dudeoatordudeoator

Rated 5 / 5 stars

......WOW.....

IT WAS SO COOOOOOL!!!! I showed it to my cousin and he almost died from laughing! I hope _MessiaH_ comes up with some more great work


MessiaH responds:

I hope he does too.


dreamcircledreamcircle

Rated 5 / 5 stars

haha

wtf is the problem with the chat people.
i aint doing anything'

btw funny...everythings broken


People find this review helpful!