Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 16, 2004 | 6:42 PM EDT
  • Daily 2nd Place July 17, 2004

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Thanks so much for the front page, folks!

-Use the arrows to change the pieces.
-Use the swatches to change colors.

The old version is crap compared to this one! You can make a perfect "sonic", "tails" and a "knuckles" with this thing! This is the last one I'm making. I spent a long time on this one. The random button was the hardest thing to make. I love to get feedback. Please review!

Reviews


Tenchi-MasakiTenchi-Masaki

Rated 5 / 5 stars July 18, 2004

Hey!

This is pretty cool! I hate to see that it's gonna be the last one, cuz it feels incomplete.. y'know? You can do everything but save your little creation. Kinda disappoints me. If you find it in your heart to give this little review a little thought, I think you should make another one where you can save what you created to My Documents, or something, maybe even a contest! It's not bad, over all, but I think you need a way to save your character that you make.



maddhatterXmaddhatterX

Rated 5 / 5 stars July 18, 2004

awesome

that was amazing. Sry to hear that that was the last one, but its a sweet note to leave off on. good work.



J-RNXJ-RNX

Rated 4.5 / 5 stars July 18, 2004

Good!

Nice work with this flash! But PLEASE MAKE MORE OF THESE! Make Save function! Make Load function! Make buttons to make sonic characters pop up on screen! YOU MUST MAKE MORE OF THESE AWESOME... Ermm... ....FLASH THINGYS!


People find this review helpful!

M10M10

Rated 5 / 5 stars July 18, 2004

Plz make more man PLEEEZ!

C'mon, man, just a few more, plz dude.



00ian0000ian00

Rated 4 / 5 stars July 18, 2004

Really Good Fun

I liked the random parts feature, it was hilarious.