Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 10, 2001 | 6:10 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

im so dead serious here. at least the file isn't one sentence, and I put some effort into this. O yeah, just go click X on "Strawberry is illegal". I think this movie will do the job which that movie should have done. enjoy the show.

Updated May 17th, I just learned the preload bar and i found it some use.

Reviews


TomGreenMEETomGreenMEE

Rated 4.5 / 5 stars

Billy madison

stop looking at me swan! gotta love it



ZeroBassXZeroBassX

Rated 0.5 / 5 stars

uhh...

i havent seen her movies yet, but this one wasnt very good itself



Credic2Credic2

Rated 4.5 / 5 stars

I agree .

I see now why you do all these movies about Strawberry_Clock . She has the most crappiest movies to ever hit N.G.. I looked at them one day and realized why your pissed at he/she or it ! HAHAHA !! Anywayz, this was pretty good . I think I get it now . BTW, Strawberry is a fag !



Noflike-manNoflike-man

Rated 5 / 5 stars

woohoo!

WOOHOO! screw strawberry what's his name!!!


DudeZilla responds:

YEAH! But i'm sad, know why? I ACCIDENTLY MADE TERD OF THE WEEK! O SHIT! lol. I don't want to follow in the cock's footsteps, uugghh! lol.


boboDAmonkeyboboDAmonkey

Rated 5 / 5 stars

So true!

Its So True!!!!


DudeZilla responds:

yeah. she's now known as dildo_monkey too.