Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 5, 2001 | 7:17 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

I 'REALLY' MADE A PORNO VOTE 5 NOW!!
This is a stupid flash movie with no effort put into it at all. I made this because im sick and tired of those damn people that submit their 'flash' to newgrounds with that quote as their 'movie'. Its total bullshit. The basic point of this movie is about what their 'flash porno' would turn out to be like if they ever really did make one. Please be patient for it to load. I hope you get a good laugh.. or an erection.. either one as long as you VOTE 5!! (lol)

Reviews


shykitten-73shykitten-73

Rated 5 / 5 stars May 6, 2001

hehehehehe....

finally, i can't say enough how sick i am of that porno crap!!



DingleberryClockDingleberryClock

Rated 5 / 5 stars May 6, 2001

Hahah!

Reminds me of my movie, which said "I am currently making a porn movie, so unless you want to see Rosie O'Donell and Ricky Martin in a circle jerk, vore '0' now!"

~p00px0rs



MargoyleMargoyle

Rated 2.5 / 5 stars May 6, 2001

Thinking gives you wrinkles!

I think I just felt my IQ drop.


MappyTheKlown responds:

Thats what happened to me while I made this movie..


ServalServal

Rated 1.5 / 5 stars May 6, 2001

You can cheat us with a porn "parody"? NO.

Your movie was shit, in a way that was disturbing. Oh wait, wuzzis? It was made by a twelve year old?! Well, that just beats the shit outta me. Add the premise that it's a "parody" of other crap porn flashes, and I suppose I could understand, and you could get away with it. Ok, haha funny stuff. Oh, and don't mind my score. It's just a "parody" of my other ratings scores!



The-Mutly-From-HellThe-Mutly-From-Hell

Rated 3.5 / 5 stars May 6, 2001

.....

it was ok i'm not gonna b an asshole like most people & say 'oh dat was dirty look at the poor girl she could b getting raped' cause it's life so fuckin get use 2 it. cool movie i would have got an erection but i'm a gal so i sort of can't
c-ya on da flip side Kel =P