Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 3, 2000 | 7:31 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

2pac walks in to find Dr.Dre fucking Eminem in the ass and kills him. Pretty funny though...

-Update 2003-
And for the last time, I know this movie is a piece of shit. It was done a long time ago, just as I installed flash. I realize it's shit, so stop reminding me.

Reviews


the-h00d-legendthe-h00d-legend

Rated 4.5 / 5 stars September 21, 2005

Great...

Nice job bro.



DarkDay21DarkDay21

Rated 4 / 5 stars September 8, 2005

Shitty but funny as fuck.

once again.....Fuck Eminem.

Much clown love,
The Ninjas.



AfroUnderscoreStudAfroUnderscoreStud

Rated 0 / 5 stars September 4, 2005

Erm... okay, and that was?

Hmm I watched this earlier as another submission it was titled 2pac vs. Dr Dre, it was submitted earlier than this but considering both of them have your made by jg thing I'm assuming the other one was stolen. Add the Newgrounds site address to this link and deal with it if you want /portal/view/1690.

Anyway here's my review for that from earlier but slightly modified.

The author's comments where it says what happens sums this up, it really is that bad and pathetic, the sound quality was poor as well and needed work, what was the point to this? It was just stupid, crap and pathetic, really immature and a complete waste of time.



CJ01CJ01

Rated 1.5 / 5 stars August 30, 2005

not cool

eminem didn't deserve that dr dre though yeah he had that coming because dre cant rap worth shit all hes good for is making beats for eminiem (Duh!)



BowserpantsBowserpants

Rated 2 / 5 stars August 17, 2005

short but sweet

this was ok, but too short to actually be good.