Create a free account!

Lab Rat

Score:
rated 2.24 / 5 stars
Views:
4,926 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
May 28, 2004 | 2:59 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is my first animation ever, I am making another stickgame/movie, but this one has music, sound, action, and interactivity, please vote fairly for this one.

Reviews


MaRyJaNe666MaRyJaNe666

Rated 1 / 5 stars

well.........hmmmm.......not bad

its nothing original...yea i love stick figures....well i love anime better but i guess reading that this is yer first or somethin i guess its ok for a rookie...if u are gonna continue the series make sure u make it original...k? coz damn stick figures is startin to bore me...always the same shit nowadays.....
but i liked the ending music not bad... well peace!!


Plasma-Sphere responds:

I love the stick thing, the first animation I ever saw online was Superbeast by Rob Lewis, and I love em. I get bored doing real faces and stuff, cuz i draw that all the time at school. I'm making a new one with improved graphics (still sticks but with wicked ass explosions)


BobulaBobula

Rated 3.5 / 5 stars

Okay

This is an interesting little series. I like it although its kinda creepy thinking of humans being used as test subjects.


Plasma-Sphere responds:

Yeah it is kinda freaky


waldo1waldo1

Rated 1.5 / 5 stars

Seen this done that.

I have seen the the the little coloured in stickman walk in straight lines to many times before. People should never really put a stickman on a flash as the graphics rating goes down a lot. When the stickman goes down the elevator, any one could tell you that the spikey ball would hit him and kill him. It was obvious! I have had to give low ratings for this as it wasn't really a very good flash movie but it was a good attempt though. Never mind!


Plasma-Sphere responds:

yeah that was very obvious, and people knew it was coming, I made this... almsot 5 months ago and my style has improved very much.


CheesiusCheesius

Rated 1.5 / 5 stars

Not a bad try, but unoriginal

There are too many of these types of toons out there (the "stick figure in some sort of maze of death" type toons), so unfortunately, I can't rate you much on originality. I chuckled once or twice, but for the most part... Not too entertaining, sorry. Certainly not worth blamming, though, it's not bad for a first submission.

The "step" sound is really irritating, just because it's really loud and repetitive. A very soft thud or click would be more appropriate, and even better, have several different sounds to alternate.

The big spike ball thing was really predictable - I would have loved it if the guy had dodged it somehow.


Plasma-Sphere responds:

Yeah, I was going to make another one, but since my style has improved, more flying/running/teleporting is now my style, walking is annoying i agree with you there.


samurai-skillzsamurai-skillz

Rated 4 / 5 stars

not bad

it'd be cool if you could make this into a type of game.


Plasma-Sphere responds:

heh, wait until my next submission, it's coming out Oct. 31 HALLOWEEN