Be a Supporter!

The Chick'n'Chuck Show

Score:
rated 3.39 / 5 stars
Views:
6,022 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Apr 20, 2004 | 8:28 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

NOW BEFORE you little fucks start mouthing off about me preaching and shit, if you don't wanna know about the life of chickens, don't read the shit at the end. Welcome to the Chick'n'Chuck show.

Reviews


TwigmanTwigman

Rated 5 / 5 stars

Damn it, why did i have to watch this

i went on to that website and watched some of the videos, i never realised how shitly treated the chickens were. I'll never be able to eat kfc again =( Nicely done by the way, makes a change for flash to actually mean anything.



jub-jubjub-jub

Rated 2.5 / 5 stars

i get your point but......

your not a enviromentalist are you!? if you are rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! (turn conservationalist its better!)



juppiew05juppiew05

Rated 4 / 5 stars

Well-Educating

This is exactly what I've been looking for. I have read up on how chickens are treated and raised and shit like that - it's not a humorus issue, and people need to know about this. I fully agree to promoting this movie, and if anyone blames this piece, they should...just...yeah! that's what. lol (I'll think of an insult...just give me time)



Dark-matrix01Dark-matrix01

Rated 3 / 5 stars

A funny short.

I'll give ya a 5 but i aint gonna stop eating KFC ^_^



MarcFMarcF

Rated 3.5 / 5 stars

Nice work i hope to see more.

I cant believe everyones gettn offended over chickens... lol
I thought it was a good move with great art and it had a funny ending.. my only complaint is that it was a little short.. I gave ya 3/5